DMA - Love shit (kommentera)
Okej, det enda som går hem här är love songs Så, varför inte göra det..
Den här är för att få whoa att tycka nått men den är till min flickvän
Du är tjejen jag går över rosblad för, för Från början så såg jag alla tjejer som horer Men du fick mig bort, till att tro *haha* Att det finns undantag för en viss del av er Du är en av dom som inte suger kuk för en peng Inte som dom andra hororna som bara vill i säng Du är en sån tjej som får mig att vilja kämpa länge För att behålla, för du räknar inte mängden av sperma Men ärligt talat jag hade gått över varje äng För att rädda dig från andra sidan som består av änglar Men dom andra tar man gärna sin pistol och blåser ut deras hjärna Så vad är poängen med denna text jag sa ju trotsallt kärlek Med dig så känns det som att det aldrig ändras väderlek Hade jag knullat någon annan så hade jag troligtvist haft H-I-V Visst tycker vissa av er padrask att det är bra med villiga Någon som ni inte orkar bry er om vad dom tyckte Ingen som orkar bry sig om minnen, men skillnaden är Jag är den som är fri, ja ni hörde mig, fri, från hiv! För ni sätter på tjejer med klamydia Jag älskar dig Sofie mer än mitt liv Hade tagit kulan som studsade mellan klipperna brevid Skulle mina bitch vara otrogen Skulle jag snitta upp hons liv med min fickkniv På nolltid Så fuck this, I hate love songs shit Den här var för er så klaga inte mitt det jag spittar Spitt it yourself shitlickers
kommentera... denna text är såklart inte den vanligaste typen av kärleks texter.. såå:) vore kul med kommentarer om vad folk tyckte om skiten
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
|