App - Mongot kan komma
Jag hade drömmar om att kela med pokalerna och vaknade leendes, började leka med vokalerna.
Käftar du emot mig ska jag ge dig på moppo för du är ett ensamsexmongo med en vetelängd långt opp i arslet, letandes en levnadsättsponsor mot en lekmanshäxdoktor mer elak än rocco, iklädd pimphatt och mocca-sneakers som sätter nålar i dig för att se ifall dockan skriker och visst har jag hört talas om tunghäfta, men du lider ju förihelvete av texthäfta särskrivningar och stavfel breder ut sig som en kuststräcka och innehållet är sämre än en lemlästad Hänt Extra vendetta! Riktar en Beretta mot dina svettfläckar En riktig femetta, fullträff, typ anonyma alkoholister men tro mig, nästa gör dubbelt så ont, som androgyna masochister Jag bygger en vädermaskin, för att visa mitt sanna jag när jag gör så att solen alltid lyser under ramadan Fattar du inte den raden är du inte nog allmänbildad och antagligen typen som frågar "Borde inte brandmän brinna?" kort sagt är du helt jävla slut i skallen, och drömmer om att få kuk i arslet av Luther Campbell eller Chevy Chase, medans jag hänger med en sexig babe som Jenna Haze eller Ellen Page åker tillbaka till framtiden med Marty Mcfly och skjuter ner snutar som Bonnie & Clyde blir inbjuden som trubadur i kungahus men blir utkastad för att jag bara spelade 2 live crew du lägger texter ännu sämre än Ken och Feven så den enda som vill höra är Helen Keller Aj, nu får det räcka med kändisrimmen även fast jag satte dem bättre än Reggie Miller Jag hade drömmar om att leka med vokalerna och vaknade leendes, smekande pokalerna.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|