Refrängen (x2) Vers 3. hängde aldrig runt med andra tjejer, va med dig så mycket jag kunde// men du var ju ofta upptagen och jag fick spendera ensamma sekunder// i mitt rum, i mitt hus, utan något att få visa känslor för// det kommer ta ett tag att gråta ut, det är tråkig som när människor dör// du minns att jag alltid sa att du är var min själsfrende?// och jag skulle kunna ta dig dit du ville, till och med till en världsände?// men mitt liv är en lögn, och jag hatar verkligen lönger// så ni sitter jag i mitt fönster med ett liv som är isönder// i en djup deprition, jag kanske inte bör ta det så allvarligt// men du vet inte hur det känns nu, för det är mig alla har anklaigt// för att du mår dåligt, men hur tror ni inte det känns för mig?// men du ska alltid ha tur, för att livet har vändt för dig// det verkar som om du alltid har skämts över mig// kärlekens flamma som har slocknat, vill jag ska tändas igen för dig och mig// men jag behöver din hjälp, annars kan jag lika gärna gå mot en säker död// kan inte klara mig utan dig, för utan dig är jag värdelös.. Refrängen (x2) Vers 4. dom få gångerna du kysser mig, kollar du åt andra hållet// det känns inte bra, och på kvällen är det alltid samma ångest// som kommer tillbaka, och det känns inte rättvist!// att jag ens kan älska dig så mycket, är ju ganska läskigt// nu vet jag vad jag är för dig, ett förlorat intresse// jag har alltid hoppast på att det finns förstora finesser// känner en isande smärta går igenom mina vener// i blodsystemet, är hatet o smärtan och leker// vill vakna med en lättnad som brinner för lycka, skynda på med veden// så du inte släcker den, men tyvärr är det redan försent// jag är en syndabock, som aldrig verkar ha lyssnat nått// på alla som säger till mig att jag ska ge faan i att kyssa dom// för det leder inte till något bra, men jag har alltid vänt dom ryggen// och nu står jag ensam kvar, utan kärlek, vänner och någon som bryr sig// gör inte samma misstag som jag..eller jo, gör det, fast gör det bra// så kommer du få ha det bra, i förhoppningsvis flera år och dar..