Nattkrig - Solen lyser där jag går...
För mycket tårar har fallit.. Och man kan fråga sig.. finns det nån mer trött än jag för när ska nåt sluta gott, och när ska nåt börja bra solen bor i mitt hem.. den lyser där jag går.. men när den mest behövs flyr den därifrån.. man frågar sig, varför fortsätta slå ner på botten och slå och slå tills knogarna blöder.. bara se på såren man drunknar i samma hav av lögner för kärlek är det svåraste som finns …hjärtan går bara sönder du kom in i mitt liv som min sol i mörkret, det klara i dimman och jag är så glad att jag har dig min kvinna.. i hjärtat av min misär.. tillsammans kan vi klara det här.. i mitt nattkrig.. jag rullar en spliff, tar några djupa bloss och frågar mig vad vi skulle vara utan oss.. krossad tillit på båda håll, men vi kämpar kärt igenom allting.. alltid.. fastän man ibland skäms ihjäl som den gången dina vänner sa att jag dragit vitt förlåt mig älskling,låt mig ändras, jag gör vad du vill det är smutsigt.. hur man lever ibland den värld man lever ibland, men det var ju i den.. du blev till mitt allt trots vad som har hänt.. hur svårt det än vart så förvandlar du mina tårar till skratt.. och horungen som sa att han älskar dig.. kom in för att döda mig, men drog sen för att hämta hjälp bilderna av er två finns kvar i hjärnan men misstag görs, tills man dör.. och dom har vi lärt av i mitt nattkrig.. i ditt nattkrig och jag tänker aldrig sluta leva, sluta hylla förbrödring och fred aldrig sluta le fastän inte mina ögon gör det för det här mitt nattkrig.. det här mitt slags liv.. och jag tänker aldrig sluta älska dig för min kärlek för dig, den finns alltid.. för solen lyser vart jag än går.. när knaset består
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som den gången dina vänner sa att jag dragit vitt förlåt mig älskling,låt mig ändras, jag gör vad du villdet är smutsigt.. hur man lever ibland den värld man lever ibland, men det var ju i den.. du blev till mitt allt trots vad som har hänt.. hur svårt det än vart så förvandlar du mina tårar till skratt.. Absoluta favorit raderna e understrukna BlesS
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Det GhostArmor strök under var bara så sjukt fett. Ärligt, kan citera hela texten, du är så jävla duktig mane.
Som sötast när jag ser dina brister.
det här var riktigt tungt.. inga speciella highlights, hela texten var genomfet faktiskt.. kul att se såna här "solglimtar" i lyricism :) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trots vad som har hänt.. hur svårt det än vart så förvandlar du mina tårar till skratt.. - Du är fortfarande lika grym på att få väva ihop två rader som jag minns dig som. Insane. Sjukt fet text, vet inte vad jag ska säga. Sjukt fet.
Du vet vad jag sa igår, och du la in känslan, den sitter som den ska, helt sick!det är smutsigt.. hur man lever ibland den värld man lever ibland, men det var ju i den.. du blev till mitt allt -smutsigt fet , bra känsla och sjukt bra!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Till en början kändes det som du underpresterade lite, eller åtminstone inte fick till någon "WOW" känsla som du nästan alltid brukar. Men en bit in i texten blev den mer & mer personlig, välbeskriven & bra. Här var det verkligen asfett...som den gången dina vänner sa att jag dragit vitt förlåt mig älskling,låt mig ändras, jag gör vad du vill det är smutsigt.. hur man lever ibland den värld man lever ibland, men det var ju i den.. du blev till mitt allt trots vad som har hänt.. hur svårt det än vart så förvandlar du mina tårar till skratt.. You still got it.. kul att du skriver nån gång ibland såhär åtminstone. Det behövs.
Yes yes.. det e en fröjd för ens sinnen att läsa dina texter.. så fett, lika bra som alltidOch man kan fråga sig.. finns det nån mer trött än jag för när ska nåt sluta gott, och när ska nåt börja bra solen bor i mitt hem.. den lyser där jag går.. men när den mest behövs flyr den därifrån.. det är smutsigt.. hur man lever ibland den värld man lever ibland, men det var ju i den.. du blev till mitt allt trots vad som har hänt.. hur svårt det än vart så förvandlar du mina tårar till skratt.. allt är fett, även helheten i texten, men dom raderna fastnade jag mest för.. vet inte vad jag ska säga mer än att jag uppskattar att du skriver.
Ärligt talat. du är fan bäst!
bra. kul att du är tillbaka, k-offer. denna förde tankarna till "blotta tanken!"-grejerna och det är fan inte fy skam. och horungen som sa att han älskar dig.. kom in för att döda mig, men drog sen för att hämta hjälp bilderna av er två finns kvar i hjärnan men misstag görs, tills man dör.. och dom har vi lärt av i mitt nattkrig.. i ditt nattkrig och jag tänker aldrig sluta leva, sluta hylla förbrödring och fred aldrig sluta le fastän inte mina ögon gör det för det här mitt nattkrig.. det här mitt slags liv.. och jag tänker aldrig sluta älska dig rörde mig mest. fred!
riktigt nice det vet du, vad ska man säga? som charly sa, du väver ihop raderna med varandra på ett enkelt sätt, känns väldigt sammanhängande och det går framåt i lagom tempo
älskade verkligen 2 stycken! resten var också fett...Och man kan fråga sig.. finns det nån mer trött än jag för när ska nåt sluta gott, och när ska nåt börja bra solen bor i mitt hem.. den lyser där jag går.. men när den mest behövs flyr den därifrån.. det är smutsigt.. hur man lever ibland den värld man lever ibland, men det var ju i den.. du blev till mitt allt trots vad som har hänt.. hur svårt det än vart så förvandlar du mina tårar till skratt.. - Damn...
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
fint skrivet!
här får du lite kärlek
Det här är bara för bra....
Don´t bealive the hype!
Du får ibland till det, men ofta använder du dig av gamla uttryck som du har blivit kär i. Du är väldigt duktig, otroligt duktig till och med. Däremot saknar jag litet nya teman från eder sida, litet formuleringar som bryter ut från mängden. Du växer inte av att massa människor på Whoa skriver till dig hur jävla bra det är, för du vet att det är bra redan. Du behöver inte det, du behöver förstöra den skrivarpersonlighet du är nu för att bli ännu bättre, tror jag.
Unweaving the rainbow.
"man drunknar i samma hav av lögner för kärlek är det svåraste som finns …hjärtan går bara sönder" Riktigt fina, resten av texten är också sjukt fin
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Klar sak: du är bäst på det här. Sätt ihop en diktsamling helt seriöst nu mannen, och skicka ett manus av den till förlag efter förlag... Kunde annars relatera lite mer till texten när du nu berättat en del om situationen... Värme
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Riktigt fet! Nattkrig är den enda som fortfarande håller klass här!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.