Besk och Jack säger som gluten alergikern -"vet´e" fan -Besk-skriver vi inte, dyker kvaliteten i Lyricism som simhoppför vår hiphop överträffar alla era mål likt ribbskottserverar alltid rykande hett som Thaiställen säg att det inte samstämmer & du får utslagna framtänder För vi trötta på folk som tror sig ha hiphop som kallett levadeskämt .....sätt förfan på er nått varmtni blir tillvevade likt gamla bilar ..för ni fattar illavisst är ni välkommna att skriva ..fast, på en annan sida!!passar vidare till Jack ..min whoa-broe & svärddragareför era wacka texter gör mig skogtokig som trädkramare..-Jack-- - - - Ni är nördar som läser ronja rövardotter- - - Så nu är det dags för mig att pröva våldet- - - - -Och det är nu min högsta önskan kommer Att rulla monsterspliffar av era dödsannonserOm du stör mig blir jag avtrubbad som en blyerstpennaSKITBÄNG!! så ska ut på en barrunda & sno cykelhjälmarKillen kommer fram och frågar om han får låna min jackaJag visste inte om jag skulle börja gråta eller skratta- - - - - -För jag lånar endast ut min jacka till tjejer.. FÖRdet är inte skönt att bli avsugen av någon som HACKAR TÄNDER!!(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-05-13 14:17:30)