Besk och Jack säger som gluten alergikern -"vet´e" fan
-Besk- skriver vi inte, dyker kvaliteten i Lyricism som simhopp för vår hiphop överträffar alla era mål likt ribbskott serverar alltid rykande hett som Thaiställen säg att det inte samstämmer & du får utslagna framtänder För vi trötta på folk som tror sig ha hiphop som kall ett levadeskämt .....sätt förfan på er nått varmt ni blir tillvevade likt gamla bilar ..för ni fattar illa visst är ni välkommna att skriva ..fast, på en annan sida!!
passar vidare till Jack ..min whoa-broe & svärddragare för era wacka texter gör mig skogtokig som trädkramare..
-Jack- - - - - Ni är nördar som läser ronja rövardotter - - - Så nu är det dags för mig att pröva våldet - - - - -Och det är nu min högsta önskan kommer Att rulla monsterspliffar av era dödsannonser Om du stör mig blir jag avtrubbad som en blyerstpenna SKITBÄNG!! så ska ut på en barrunda & sno cykelhjälmar Killen kommer fram och frågar om han får låna min jacka Jag visste inte om jag skulle börja gråta eller skratta - - - - - -För jag lånar endast ut min jacka till tjejer.. FÖR det är inte skönt att bli avsugen av någon som HACKAR TÄNDER!!
(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-05-13 14:17:30)
---------Reklamplats---------
|