Gjort en till vers!, snälla kommentera, de skulle betyda jätte mycket =) Ska gå vidare, i livet, du ska se hur jag lyckas Du har förstört så mycket, så jävla mycke du missat Du ska få se mamma, när jag utan empati tar mig fram De är ditt fel, att jag inte kan känna nåt alls Jag är starkare än dig, för jag ser mina brister Du är svagare än mig, för att du var en dålig mamma, va inget du visste Sorgligt, men om sanningen ska fram, kunde jag inte bry mig mindre Huvudsaken är att jag slipper dig, o slipper nya hemska minnen Har slutat hoppas, på att du ska ändras o faktiskt finnas till Dina föräldrar var brända så jag fick samma skit Men du hade ett val, att bli en annan person Men du tog valet, och gjorde som dina föräldrar gjort Så därför lämnar jag dig, och den gär gången för gott För jag kan inte leva med en person, som gjort mig så ont Efter de här orden, så hoppas jag från mitt innersta att du någonstans förstår Att jag är sårad in i själen, och allt togs ifrån när jag fällde min första tår