Kjelle - High on love
Jag sitter här med grabbarna grus och röker en fet braj man vill ju bli high men moe den jäveln är glömsk och han tar en snus men han glömde ju bort han vill ju bli hög som ett hus sitter där med blunten i munnen och lyssnar på reggae kungen bobb marley när moe har tagit sin spliff så blir han så himla farlig han flyger runt på det gröna det sköna han flyger runt flaxar som en höna när tider rinner förbi och han har det skönt att tjafsa med honom då är ej lönt han sitter där med något i handen och du kan se färgen vara grönt
Moe den jäveln springer runt och plockar gröna svampar på ängar som han säljer till kinesiska människor för han behöver pengar när han väl fått sina pengar springer han runt med sina få gröna påsar snuten jagar han och han börjar flåsa, han får ju håll för han åt precis en grandiosa som han köpte på ica för 11.90 men han blev tagen av snute och dom fick han att tvätta bort graffitti som han skrivit om att han älskar sinna vänner även fast dom tjallat på han vad som än händer
Jag sitter här med grabbarna grus och röker en fet braj man vill ju bli high men moe den jäveln är glömsk och han tar en snus men han glömde ju bort han vill ju bli hög som ett hus vi sitter och lyssnar på den sköna reggae musiken för vi sitter och skriver den sköna lyricen men nu grabbar snackar vi om kärlek för det är det vi har och jag e ärlig
Kommentera någon :) var snälla ;>
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
|