Hej och Hå med Mvh
Jag brukar va våldsam så nu ska du knockas Så jag kan spela in ljud på ditt korsband Jag får U-land att krossas och grusas som gångar Men wtf! Är det en fluga i soppan? Nej, det är din bruds öl med fultjack och roppar För bruden ska slockna och få kuk tills hon storknar Och din nya text fan, ska vi ljuga och låtsas? För du suger som fronda, men kul att du droppar Jag känner inte dina rader som en obekant Så ta det som en man, jag har copyright Mitt pseudonym är hieroglyf, jag gör bilder av ord Mens det låter som du fått insperation från en didgeridoo Så när jag säger att ditt släpp var riktigt fräsht Har jag fingrarna i kors som Edward Scissorhands Jag sitter på höga hästar som har rökt det mesta Men detta går inte överträffa, men försök att testa Du kan se det som ett hinder eller som en morot Men du är under mina texter som en fotnot Mordhot, oldschool, en lektion på mitt rimschema Och när du brainstormar, blir det vindstilla! Vill ni höra min hudton? Fuck it, jag är dödstrött Ni får höra det sen, när jag spelar köttflöjt
Asfaltsbarn, vill du festa med gruppen? Håll skeden i vacker hand, med tändare under Vi röker tills jag blir apelsinmannen Sen äter jag mig själv, för hade väl munchies!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|