Caesar - Ge mig en katolik som jag skjuta i
Alla känner väll till att han är inkompentent, ointelligent Och hans fru kan intyga, hundra procent impotent USAs president är ett nytt Frankenstein experiment Av en docent som blir glad över ett icke godkänt Detta sjuka instrument tror han är eminent En liten regent som kan ändra USAs fundament Amerikanerna har ett stort politiskt sortiment Fast hela deras parlament är ett jävla monument Fullt av tjocka jävla kristna fundamentalister Jag hatar er mer än terrorister och nazister Ni hatar saker som vetenskap och ateister Den amerikanska regeringen borde bli satt i fängelse som ligister Överdoser av unga heroinister Nykterister fördömer tunga fyllerister Mina tankar förgyller min vardag Mitt liv går fram och tillbaka som ett kollektivtrafiksbolag
Det blir kalabalik när jag har statistik i matematik Som när USAs republik försöker sig på politik Ett patetikskt försök att framställa USA som magnifik Nio av tio invånare suger mer än bibelns lyrik Min fysiska musik kommer förstöra din defensiv Min taktik är att successivt förgöra ditt sexliv Erotik är ett bra sätt att frigöra sperma från sitt underliv När jag skjuter i en katolik får hon gottgöra med klosterliv Jag skulle vilja prova på att vara en romersk legionär Gör jag något fel blir jag piskad med granbär Erövrar vi en stad våldtar jag deras kvinnor Hotar med ett knivblad och nu har jag några sex slavinnor Jävlar! Fyra orelevanta och genanta rader Vad jag än skriver behöver det inte vara briljant med du är fuckad som barrikader framför Amerikanska ambassader
Jag absorberar hur flera rappare levererar Och börjar stuktera mer avancerat så jag regerar Jag är en person som flera borde idealisera Och argumenterar för att fullkomligt legilisera Alla droger som vi har felaktigt kriminaliserat Föräldrar vill censurera allt som existerar "TVn ska inte informera våra barn att onanera!" Kristna vill invadera kvinnors rätt att abortera Politiker vill profitera och snus taxeras Vi måste fan agera men istället börjar vi applådera Muslimer protesterar och själv exploderar Bara för profeten Muhammed blir publicerad Men Sveriges folk har passerat att bli fabricerad Jag addresserar alla som känner sig identiferad Jag analyserar och dikterar Kontrollerar att allt fungerar och är placerat Allt jag tänker blir tillslut komponerat
You keep believing, I'll keep evolving
|