Begge - *äntligen MSN* tänker han..
och loggar in i hopp om att det ska poppa till En tjej skriver "hej" och han har fått som han vill konvesationen hinner bara börja innan Han har tröttnat så han loggar ut och in fastän han ska sova på 20 min en ny person skriver "Hej:)" sådär vackert å han vet att just Hon kommer hålla honom vaken .. hela natten Men det stör inte honom .. förän imorgon Då han knappt vaknar av mammas skrik och alla andras jävla liv.. Han vaknar tillslut & slasar ner för trappen ....och ber om lite kaffe dricker flera koppar och rusar till bussen känner trötthet i kroppen och är slut varje muskel han springer och ser det att bussen just passerat några meter han stannar, trycker händerna mot kinden sätter sig ner,och känner smärtorna av vinden och tänker: " Hade det inte varit för den där meningslösa konvesationen igårkväll med den där fräscha tjejen, som höll mig vaken hela natten och som jag endå aldrig kommer att träffa, så hade jag aldrig missat bussen...."
----
Snabbskriven text på 2 timmar, hoppas på nån slags kritik iaf. fridens
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|