Uppföljning på "Emma"
vissa kedje röker men jag kedje våldtar små flickor på grund av information jag fått utav några spåkvinnor jag får inom viss tid en viss frid men jag börjar om varje skolflicka får akta sig när jag glider fram som en Cd rom har näst intill alltid ett paket kondomer i bakfickan då jag våldtar barnflickan hårt som fan i bakfittan det blir baksug o de sprutar bajs mot sperma vem ska vinna? ja skriker till o allt flyger rakt på den stackars kvinnan men jag flinar o munknullar henne tills hon svimmar sen fortsätter jag i timmar tills tänderna börjar trilla jag är rätt skadad o ja varnar för att tala om min skada för jag är van vid att aga o du lär få betala Det är fredag o jag tar som vanligt några små tjejjer till gissla o om jag fick gissa blir de skrik o en blödande flick fitta nej men allvarligt jag skämmtar bara jag är helt normal så ja o min pappa tag teamar hennes "never touched" hor anal Jag munknullar slynan under bordet på hennes släktträff våldtar flickmunnen, hon kommer upp med en fläskläpp skriker "du är fett keff!!" men hon sitter tyst kvar............... (åker hem med ett flin)
Bana na ehhhh bana na ehh bananaaaa...
|