I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleks låt!! säg va ni tycker!

Vår Hiphop - Lyricism

2008-05-04 03:57

Kärleks låt!! säg va ni tycker!

BewarE.. 2008   ensamheten.  (16 bars)

varför känna sig så ensam.. när man vet att någon finns, för att hon eller han inte är i närheten? o ja minns.
att förra gången jag träffade en tjej svek hon mig te döds, o sen den dagen önskar ja att jag aldrig fötts.
hon var som en ängel som alltid i mina tider hadde vakat,  men nu är hon borta o som tur är känner ja ingen saknad.
livet lurar en själv.. alltid är nått fel,  men sanningen är att jag aldrig kmr att bli hel.
du va den tjejen som ajg alltid hadde önskat, att få leva tillsamans med men det sket sig o nu finns du i mina drömmar.
men sen du stack ifrån har jag bara drömt mardrömmar, om att vi två skulle bli 2 igen skapar mig en köttsöm.
att tänka på tills nästa dag då jag kanske inte längre finns, vem bryr sig igentligen om mig?.. särskilt flickan som va min.
kan du berätta vad som hände, vad som blev fel ..o varför?,du skiter i mig helt totalt o svarar bara "därför".

Hadde inget att göra så skrev en liten text från år 1483.
inte det bästa ja gjort.. som ni ser hadde ajg inge att göra kl.03_56 mitt i natt.
men kommentera gärna ändå !
peace.
BewarE~~

BewarE of me, BewarE to see.
How bad u are , and how owned u can bee.