sussir - pappa
tjena, okej detta är typ 2a hela texten som jag skriver.. öh, kommentera oså och säg va ni tycker, all kritik är välkommen i can take it! :)vet att reffen suger, och ska nog skriva om den sen kom ba inte på nå bättre för tillfället u know !... take care ;]pappa jag tror inte du förstårhur mycket du faktiskt sårar mignär du tar till flaskan och sen skyller på migsäger det är mitt fel att du drickerva har jag gjort dig för att förtjäna dethöra från sin egen pappa att man är det värsta han settmen försök förstå jag försöker bara leva på mitt eget sättdu förstår nog inte hur mycket jag tar åt mignär du sitter där aspackad och bara skriker åt migatt jag är dum i huvudet och inte förtjänar levaatt jag är en äcklig hora som bara kastar bort det värdaduvet jag älskar dig endå trots allt du är min pappamen du måste inse att såren du ger mig inte går att lappaatt vara rädd för sin egen pappa jag tror inte du vetmin rädsla gentemot dig och dina problemjag vet du sa att du skulle söka hjälpefter dendär kvällen duvet du sprang med knivleta efter han som du inte anser förtjänar ett livhan som, hotat din enda riktiga dotter till livethan som, misshandlat hennes syster till men för livet
(REF)åh pappa duvet jag älskar digmen såren du har gett mig dom försvinner aldrig(nejnej)jagvet du har gjort ditt bästaför att ge mig det bästa du kunde hittamen såren du gav dom kommer aldrig läkajag hoppas endå att vi en dag kommer återförenas
dom första problemen kom väl när jag var ungefär 8årförsta gången du och mamma skiljdes åtjag träffade dig sällan då, någon dag lite då och dåvarje gång jag var där i din lilla lägenhet i innerstankände stanken av alkoholen innanför din trappuppgångse dina fyllekompisar sitta där å knarka å drickafestade hela natten lång å ölen den sippratvinga mig att sova i din säng så liten och trångmed en annan brud som duvet hon som du knulla memamma's bästa kompis duvet att ni svek honjag förstod inte då, förstår inte nuhur man kan svika sin bästa vän och den man älskatrots problemen ni hade var det värt att vända ryggen tillatt vända sig om och bara fly problemen dit, men missförstå mig inte (nej)jag vet ni båda hade det svårtmen ni kunde ha tänkt efter, tänka på skadorna ni gavgenom att, sitta där och bara smutskasta varandraförsökte vända oss mot den andrahur tror ni det kändes att sitta där och höra skitom sin egen förälder? höra hur dålig den andra varallt ni lyckades ådstakomma med det var mitt självhat
tack brää !:D