TjippY - Tack
Jag brukar aldrig tänka på det positiva i mitt liv Man får inte se ljuset i min negativa visningsbild Jag är en negativ person, av ganska goda skäl Jag har sargats och skadats i min blodiga själ Men jag måste bli gladare och dra på smilbanden Jag har ju Falken, Eve, Rasse, och så klart J-Mannen Jag har vänner och jag har en hel familj Som är lycklig och som hjälpt mig med en hel del skit Men under svåra tider har jag svårt att se dom Jag tänker knappt på deras hjälp under skit jag går igenom Men så är det att gå från pojke till man Vissa kanske älskar alla medan andra hatar allt Så jag skulle vilja ta min tid att tacka er Som hjälper en, ni är dom som jag verkligen kan snacka med Ni har alltid funnits där, så vitt jag minns Tack för att ni hjälper mig, tack för att ni finns
Jag kan äntligen skaka av mig sånt folk kastar på mig Gliringar, förolämpningar och dom som skrattar åt mig För jag vet att ni finns där, av er är jag accepterad Och går ni bakom min rygg lär jag hallucinera För det är så här, vi chillar varje dag Och vi är oss själva trots att vi är killar andra har Problem med, men vi har alltid varandra Vänskapen ger mig luft och gör så att jag kan andas Tacksamheten samlas, till alla dom som ger mig liv Och dom som ökar min syn på livet till ett större perspektiv Det är sjukt vad mycket glädje detta folket ger För om jag inte hade er, skulle jag inte orkat mer Philip, va med oss så känns det inte längre lika sjukt tungt Och Jonte, sorry att jag skämta om ditt ursprung Visste inte att du skulle ta åt dig som du gjorde Du vet att du alltid har mig, min hiphopbroder
Då livet känns hårt, då kan jag vända mig till er Och jag kan le och ta del av alla minnen som ni ger Och dom blir bara fler, och trots en del tjafs Måste vi fortsätta skratta, snacka, skämta och retas För vi är dom vi är, och det är ju ganska fint Utan timmarna med er hade jag inte haft nåt liv Så jag vill bara säga tack, familj och vänner Blezz till alla er och till alla dom som ni känner Tack!
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|