Oslipad Diamant
Kliver i mina sneakers och vandrar bärsarkargång och bara hör hur skriken (aaaaah) i mitt huve lever om jag blundar o blundar, och blundar ännu hårdare o ser hur färger flimmrar som om jag blev nitad av en målare
det var en klar smak av min vardag fast i gemet är jag giftig som om du andas in avgas är ingen streetboy, tar det i mp3 format så äre beef on har jag redan dödat din dag
kommer aldrig ramla för min stig frammåt är sandad så jag vandrar o vill inte mista nå gammalt men minnen löses upp, jag har ingenting kvar så ja tinar upp en frysen bild och hoppas på en rörelse
reff _ jag är ett lejon utan tänder och klor ofarlig men på beats jag har byggt upp en metod (ni tror) jag e en liten pippi, men ja kommer bli nått stort Vecklar ut mina vingar visar gamen innombords o flyger min kos
Nu har sanden runnit ut, tidvattnet har kommit har dränkt för mycket tankar i spritflasker o sån skit ridåerna far ner men jag har tänkt att hålla upp dem fast jag är dopad med nudlar så jag kommer inte orka
stå fast vid sagda ord, ingen rappidol men med skapligt flow, en farlig pojk som blir hatad av folk såfort han talade om att han är bra och sånt, så blir det stora rubriker
som barn jag ville leka med flerstavliga rim scenvana o mick nu är det min dagliga rytm och den vanliga blick jag får av folk som går på stan är typ "vafan han har stora kläder, han måste ju knarka"
reff _ jag är ett lejon utan tänder och klor ofarlig men på beats jag har byggt upp en metod (ni tror) jag e en liten pippi, men ja kommer bli nått stort Vecklar ut mina vingar visar gamen innombords o flyger min kos
jag är tryggast, lever ändå mitt liv som en byggsats där jag bit för bit får med hammare och spik bygga på mitt liv tills det blir som snyggast inte vara blygast längre, men får ta en dag i sänder
startat bränder, lättar ankar för nu flyter jag iväg jag är en oslipad diamant som kommer formas till nått ädelt -- och jag borde behandlas där efter ScHE jag borde bli behandlad där efter
Den finns som mp3 med -> "Daavd - Oslipad Diamant" <- direktlänk
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|