Ch1ll - Ett ljushuvud ensam i mörker
Tänkte jobba lite mer på denna innan jag spelar in den, vilket jag antagligen kommer göra, så säg gärna vad ni tycker osv! Ch1ll - Ett ljushuvud ensam i mörker _________________________________________
Jag är ett ljushuvud ensam i mörker, en förvirrad lyricist som skämtar men sörjer Sitter här omgiven av väggar och fönster, och rensar mina tankar genom pennan och rösten! Är ingen alfahanne, inte mannen som tränar ... snarare grabben med hjärnan... Men jag satsar gärna på att fatta och lära för jag har alltid hört att det är tanken som räknas!
Dom säger att hårda ord slår en som mest ... mer än tusen slag! så jag kan säga att jag aldrig fått en smäll ... men då ljuger jag! Visst tiden läker sår när din läpp har gått sönder men den kan inte återställa hjärtan som blöder, att sådan smärta går över ... säger bara folk som lämnats åt döden! _________________________________________ Sov inte på denna nu whoa!
den här blir nog riktigt fet =) Har inget att klaga på förutom att den inte känns färdig ..och det var den ju inte
---------Reklamplats---------
Säger det igen, du är överlägsen Allt var bra men detta var bäst: Dom säger att hårda ord slår en som mest ... mer än tusen slag! så jag kan säga att jag aldrig fått en smäll ... men då ljuger jag! Visst tiden läker sår när din läpp har gått sönder men den kan inte återställa hjärtan som blöder, att sådan smärta går över ... säger bara folk som lämnats åt döden! jävla sköna rader :) ser fram emot att höra sen
Evangeliet
Tung skit :D Skönt rimschema som vanligt och innehållet var djupt samt välgjort. Tummen upp!
det där kan bli riktigt bra:) keep it goin man :) peace
(\_/) (O.o) (> <)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är bra, mycket mer än så kan jag inte säga. Inte min sorts text alls, men det funkar väl ändå. Lite besviken på ditt rimschema som den här gången bara var ett rim-i-slutet-av-raden-schema, men rimmen i sig är bra.
tkr att den är väldigt bra och den låg bra på tungan när jag testade den medan jag läste! fett
Ars amandi
Läste igår, riktigt bra det här.. gillar det starkt määäin! :)
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
Visst tiden läker sår när din läpp har gått sönder men den kan inte återställa hjärtan som blöder, att sådan smärta går över ... säger bara folk som lämnats åt döden! najs!
http://www.herrbitter.blogg.se/
tyngaste denna hära, de va bra ju ja läste på de sättet jag hoppas du ska rappa sen , men blir no bra hur eller hur, kör den accapella ! de e tyngaste
Bana na ehhhh bana na ehh bananaaaa...
Moderator
2008-05-01 12:21
Bra text fint lagd inte allt för lätta rim!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Jag lyfter på hatten! Kul att den gillas, verkligen :) Funderar på att göra ett par drastiska ändringar... Men det är en annan historia ;)Xiqta P19 Det kommer med all säkerhet inte bli accapella ;) Blir ingen känsla i denna sortens texter då... keep it comming!
detta gillas, fett
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Men jag satsar gärna på att fatta och lära för jag har alltid hört att det är tanken som räknas! - :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker detta e riktigt fett! Dom säger att hårda ord slår en som mest ... mer än tusen slag! så jag kan säga att jag aldrig fått en smäll ... men då ljuger jag! Visst tiden läker sår när din läpp har gått sönder men den kan inte återställa hjärtan som blöder, att sådan smärta går över ... säger bara folk som lämnats åt döden! - Fett som fan!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Riktigt jävla fet text! Fan va du har blivit bra då! Allt diggas!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Håller med Quken när det gäller bars! riktigt bra va dom. Du har blivit skit grym på såna "blödiga" texter. Skriv mer sånt här.
Tack som fan! Kul att ni tycker så :)
hansomknarkar den var la inte så jävla blödig?
afro_p P17 han syftar nog på seriösare texter. (än t.ex. våldsironi)
Blir bara mer och mer impad när jag ser vad du skriver, förra gången klagade jag en massa har jag för mig, denna gång kan jag inte annat än tacka och buga och putta på hatten lite grann. Visst denna är långt ifrån klar, 16 till bars och jag blir nöjd typ. Men det du har skrivit är blytungt. Lite arrangemangsfrågor och potentiellt fylla ut på vissa delar(skulle behöva mer tanke ifall jag ska ge konkreta exempel på detta) och försöka spinna på mer av det som finns inuti än att spinna vidare. Annars om du siktar på typ 24 bars genom att bara fylla ut det du hittils har skrivit så skulle du kunna ha med en gästrappare på låten... Har dock svårt att tänka mig ngn som inte skulle dra ner nivån på låten med en verse som inte når upp till vaden på den här ;o Go you ch1ll!
Bra.. fortsätt så =) inget mer att säga Ch1ll.. jag är stolt över dig :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
TCM P17 Alltid lika kul att läsa kommentarer från dej, ska tänka på det! :)
spades_joola Tack, detsamma <3 ;)
så vi har ett nytt proffs i landet ;) good work man
Helt otroligt överbra. Sett den här förut ju, men ändå. Grymt.
Denna gillade jag som fan! Även om jag har mycket och lära men den ser bra ut :) du får lära mig någon dag också serru ;)
Tack tack, roligt att den gillas! :)