En Kniv Igenom Din Ryggrad
Inte skrivit något på skit länge, men nu fick jag för mig att skriva nått med ingen speciell tanke bakom, är mer för att insperera till andra texter jag skriva i framtiden som jag skrev det, så cheeka
en kniv igenom din ryggrad medan jag badar i ett blodhav och ser fram emot ännu en dag då ännu en stackare faller ner i sin grav blod, smärta, tortyr- de gör mig så glad människors undergång vilar på mitt knivblad för börjar jag mörda så finns de snart ingen av er kvar jag har alla svar på alla frågor du har du ska dricka detta gift, dö och vara glad kan du se hur himmlen börjar bli röd? Det är beviset på att allas död kommer inom kort, förutom min då för gud är satan och han kan förstå varför jag gör som jag gör när jag gör som jag gör varför jag älskar att se på när ni alla dör om döden var en person, vore det jag för allt jag rör förstörs och dör JA jag är din bästa vän, kommer du snart se FÖR JAG BEFRIAR ER ALLA FRÅN DETTA HELLVETE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|