App - "Mitt bläckhorn sätter ton för min gåspennas dans"
När jag tar micken är det bäst du är smart och springer för mina stagelights är lasersikten och acapellan ackompanjeras av vapenklicket närsomhelst kommer väl nån bög och sågar sammanhang och innehåll, försöker bråka bemöter sådant genom att strypa dem med röda trådar jävla skitpratare, när ni rappar stinker det avlopp era texter skickas till donken, mina till finsmakare en äkta P.I.M.P, glider med drinkar iklädd badrock och är över er nivå som vinnare i stavhopp för jag och pennan hör ihop som hakkors och hatbrott anordnar ett bakhåll, med granatkastare och k-pist och tar dina barn ifrån dig, som en misslyckad vårdstvist sen får dom heja på änglar, som om dom höll på blåvitt Jävla avskum, din tillvaro grundas på avund men du är faktiskt jävligt snygg för att se ut som en bakfull marulk jag är alltid on-point, har bytt ut Hästens mot fakirsäng och är så i mitt ässe att jag hänger med latinogäng det sägs att jag inte fattar ironi, tänker fel och skriver dumt vi får se om ni fattar ironi när jag dränker er i livets brunn Sitter här i handduk, ska precis in i duschen hade väl kunnat skriva mer, men ölen lockar
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|