Maketo - Brevet..
Sho alla, ett tag sen jag släppte en text på whoa, och eftersom jag lägger ner mig skarpt i alla mina kommande låtar, så tänkte jag bara droppa första delen av den kommande låten här.. har arbetat mkt med denna, vet att jag ska sluta med känslosamma låtar, men denna låt kommer bli den enda känslosamma på nästa netplay, alltså vill jag göra den så bra som möjligt.. uppskattar all kritik!
Vers 1.. ser mot pennan i min hand, och jag funderar på mitt liv än en gång sitter man i mörkret med tårar på sin kind skriver om livet med en cigg i sin vänstra hand en ensamvarg som ständigt kämpar på utan änglavakt har en önskan gud, men jag är väl dömd nu? antar att ingenting kan bli som dagarna förut jag ser min stolthet kvävas i skiten på backen för att bli lite tapper så skriver jag på pappret nu för tiden när det blir problem så går jag ifrån jag är en tappad son som aldrig når till sitt mål som aldrig får förstå varför denna smärta drabbar han han kastar allt åt sidan och förblir som en fallen man minns du den gången då jag kastade korset i sjön en spritflaska i handen, ja nådde botten när ja föll jag hoppas du är nöjd, för du fick som du ville jag kan inte andas, tappar luft som en cigg när den brinner..
Soon in your Fridge, mofo..
|