LuffarN - Kärleken
skrev nyss en text till min tjej som jag tror att jag ska spela in.
skriv gärna nått som måste ändras, Peace LuffarN
vers 1
För kärleken den brinner och går inte att släcka// Och allting som jag säger kommer innefrån hjärtat// Min dröm tjej, ja den bästa jag har träffat// Anja arthursson du äger hela mitt hjärta//
Har gjort en del saker, som har sårat dig// Jag ber nu om förlåt, fan allting kommer ordna sig// Men minns du den gången du låg här i min säng// Du pussa mig på munnen och sa du älskar mig//
Jag lever, jag andas, enbart för dig// Den finaste jag vet, du är vacker som en ängel// På sättet du ler, och med allting som du gör// Tiden stannar upp då när våra läppar möts//
För allt vi har gjort och alla stunder som vi grundar// Och när du är borta finns du här i mina drömmar// För du är det jag har, och det är allt jag velat ha// Jag har funnit skatten som har länge legat begravd//
vers 2
Du är den bästa tjejen jag någonsin har älskat// Håller fast dig hårt, och jag tänker inte släppa// Vill bara ha dig här, brevid mig vid min sida// för kärleken är stor den går inte att beskriva//
Tänker nu till vet inte vad jag ska säga// Du är.. du har.. du har alltid vart den enda// du finns i mina tankar nästan hela tiden// om det finns en mening så är du den i livet//
Med dig här bredvid mig lever varje dag som sista// Känns så tråkigt att du är bara här för någon vecka// Men men............. jag ska inte säga bara// Du är här och jag är glad så ska det vara//
För Jag vill leva med dig dag ut och dag in// För dagarna med dig är dom bästa som finns// För känslorna är starka och dina är desamma// Och bara så du vet (jag älskar dig Anja)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
|