Stune, Evil & D - Knullar din lillebror
Shuu.. har inte skrivit på ett tag, skrivkramp eller nåt.. krystade fram en åtta tillsammans med, fågeln och stune. Phöjjsee!
Stune Jag är en sträng mamma, sprängladdad med hängpattar som vrängt haffar din väns zuttla i hängmattan ett gäng pampar som jämt tjattrar- men får igenklappade gay klaffar av din tjejpappa du får kängsparkar rakt mot ditt Kranium att jag jämt flabbar beror på att jag är stum Stune en riktig word fighter- nörd baiter som lägger rader som thuglifers
Eviljohn jag nitar fast din kuk i ett pingisbord- På tolftevåningen och tvingar dig hoppa därifrån fast kedjad i din tvillingbror- Fitta! sen sätter jag en käpp i hjulet, så att du ...ramlar av cykeln och spräcker huvudet, men det var horungen som ville kaxa, och det är lätt.. att vara efterklok när du har mitt skonummer i pannan Mitt kallprat är allvar, men det borde du fattat efter att jag bankat din skalle mot ditt handfat..
The Bird Duvan Been rappin' since ehm.. Now? - hence my seasoned adroitness fuck the humdrum shit - I just live for the moment thus it gives me no reason to argue and fight cause the more unnecessery conflict, the smaller your life I just chill while cat's is screaming 'bout beef cause I'm a vegetarian, so I'll just stick to my treats There's no truths to follow except for your own My path is music, and the rap is my weapon of choice
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
|