Stune, Evil & D - Knullar din lillebror Shuu.. har inte skrivit på ett tag, skrivkramp eller nåt.. krystade fram en åtta tillsammans med, fågeln och stune. Phöjjsee!StuneJag är en sträng mamma, sprängladdad med hängpattarsom vrängt haffar din väns zuttla i hängmattanett gäng pampar som jämt tjattrar-men får igenklappade gay klaffar av din tjejpappadu får kängsparkar rakt mot ditt Kraniumatt jag jämt flabbar beror på att jag är stumStune en riktig word fighter-
nörd baiter som lägger rader som thuglifersEviljohnjag nitar fast din kuk i ett pingisbord- På tolftevåningenoch tvingar dig hoppa därifrån fast kedjad i din tvillingbror-Fitta! sen sätter jag en käpp i hjulet, så att du...ramlar av cykeln och spräcker huvudet, mendet var horungen som ville kaxa, och det är lätt..att vara efterklok när du har mitt skonummer i pannanMitt kallprat är allvar, men det borde du fattatefter att jag bankat din skalle mot ditt handfat..The Bird DuvanBeen rappin' since ehm.. Now? - hence my seasoned adroitnessfuck the humdrum shit - I just live for the momentthus it gives me no reason to argue and fightcause the more unnecessery conflict, the smaller your lifeI just chill while cat's is screaming 'bout beefcause I'm a vegetarian, so I'll just stick to my treatsThere's no truths to follow except for your ownMy path is music, and the rap is my weapon of choice
Hahaha! Stöööört underhållande, bokstavligt talat :)StuneEtt ord, rimnarkoman! ;) Men helt ok rader ändå :)EviljohnLika störd som vanligt :)Riktigt underhållande rader, keep it up!The Bird DuvanFan, aldrig läst något med dej innan, riktigt bra :)
peace!