|
Hjälp oss, Hjälp dom
Min tanke på världen just nu är lyckas man så lyckas man med lyckan kan man tystna allt, och jag är påväg fram..
Jag har genom åren stått naken, ryggen fyllt med sår efter piskrapp men kämpat och du ser jag fortfarande står på benen som för mig genom mörker och träsk av motgångar men oftast hinner motgångarna ifatt och du knyts fast raskt tvingar dom dig ur ditt grepp, dom har en stor makt men du tar ditt kast, vrider och vänder,drogar, dricker gör det ännu värre och motgångarna tar övertag och vinner eller så är du stark nog att du klarar dig igenom riskfritt med hälsan i behåll, även stark nog att kunna hjälpa till med mitt och mina motgångar eller andras, hjälp dina vänner hjälp din familj sträck ut din hand till dom som har det svårt och hjälp dom att få vinter blir vår hjälp dom att få den värld dom aldrig skådat och hjälp dom nu att torka bort gårdagens tårar
Jag vill lyckas nu, jag vill att skriken ska tysta nu knyter mina händer, ber till gud att jag vill ha ljus abstinensen, problemen, motgångarna ska försvinna nu knyter mina händer, ber till gud att det ska ta slut
hurmph..
|