Kjelle - Pappa
Det känns jobbigt pappa för tårarna rinner allt som måste göras får se om jag hinner hur du har det där uppe är det bra med dig? jag sitter här och tänker saknar du mig? det har nu gått många år men med tiden så läker det inga sår för jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. för pappa jag undrar vet du hur jag mår? jag ville bara säga det går framåt för mig nu som du kanske märker så vill jag inte bli som du jag har gråtit allt för många gånger tack vare dig det ligger en pöl här allt e från mig men alla dagar utan dig är som en saga men kommer det att fortsätta eller har det ett slut mina blickar genom fönstret och jag tittar ut och jag ser en spegelbild av den du var av dig är jag det enda som finns kvar men utan känslor e jag borta och jag tänker på dig allt för ofta och varför var du tvungen att avgå pappa du måste veta att jag saknar dig så
ref Jag var bara 5 när du lämnade oss för ett bättre hem spriten hade tagit din själ men du vet pappa jag finns här. du mådde säkert inte bra men så du vet jag tänker på dig för var dag.
Jag var bara 5 när du lämnade oss för ett bättre hem spriten hade tagit din själ men du vet pappa jag finns här. du mådde säkert inte bra men så du vet jag tänker på dig för var dag.
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
|