Dr.Död - 1Question
Var ett tag sedan, har haft så mycket för mig nuförtiden, så jag skyller helt och hållet på det. Hursomhelst... texten är flowbaserad och lagd i en session som släpptes i helgen som var.
Vi viftar våra armar i säckiga utstyrslar och jag är doktorn medan ni som bäst blir sjuksystrar Spritpenna och papper och bitarna faller på plats Ni väntar på Challe som skriver så alla får damp Det här är landets mest efterlysta antagonister spränger hela skiten och ni suger som Lionel Richie Jag och öl hör ihop som Petter och Pee Wee medan du och micken fan är som Dexter och Dee-Dee Det blöder som fan i munnen när jag spottar ut rimmen Dödar stup i kvarten; det blir mord fyra gånger per timme Ni peppras medan jag är kryddad som Mel B Dina läppar är som krockkuddar, precis som Jay-Z's En riktig gangster... som tvingar dig att stoppa 20 tamponger i munnen och sen dricka vatten Hela landet har nu konstigt nog tagit betäckning kanske beror det på Doktor Död, Fader och Prendel...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|