Lost Coast - Rest in peace
Jag tänkte inleda med att sången är till för dom Som saknar såna som nyligen har gått bort Dom som dom innerligt gärna vill ha tillbaka Dom som dom med hela sitt hjärta saknar Och vi tänkte hedra dom vi inte kände personligen För även vi saknar de själar som inte kommer att se sol igen Och troligen, förändras flera liv av ett annat Om det plötsligt går bort, om hjärtat plötsligt stannar
Vila i frid, alla ni som gått bort och som är saknade För ni är dom enda som somnade men inte vaknade Ni som inte kunde se en till dag på våran jord Jag vill hedra minnet på alla er som dog Rest in peace, vi hoppas att himmelriket är perfekt Så att ni har det bra nu när eran livsglöd släckts Rest in peace, för ni om några förtjänar frid Rest in peace säger vi till varenda slocknat liv
Rest in peace! Till alla dom som nyligen gått bort! Rest in peace! Dom borde veta att världen saknar dom! Rest in peace! Vi hyllar era minnen! Rest in peace! Vi hoppas att ni får ett bra liv i himlen!
Vila i frid, Engla, jag kände dig inte själv Men du förtjänade bättre av denna blinda värld Till dom som kände Engla, vi lider med er Och vi önskar framtida lycka som vi hoppas att livet ger er Rest in peace, vi hoppas att hon fann lycka tillslut Och våra ord kan lika gärna följas av en tyst minut Rest in peace, även om ni förtjänar att leva vidare Rest in peace, kunde ord få er tillbaka skulle jag skriva det
Vila i frid, Pontus Granholm, han som gjorde ett val VI lider med er som vill ha honom tillbaks Enköping saknar dig, Pontus, och vi hedrar ditt minne Jag kände inte dig, men när en själ försvinner Är det alltid tungt, och även om det var vad han ville Ska alla veta att vi vill hedra minnet av denna kille Rest in peace, Pontus och alla andra som nu sover För evigt, ni ska veta att folk tänker på er
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|