TjippY - T.J.I.P.P.Y
Jag kallas TjippY, men du kan kalla mig Ers Majestät Du sneglar över axeln och ser att jag knappar in hack i häl Snackar du bullshit spårar jag upp dig som en blodhund Snacka om gulligt, fånigt kanske, att jag kallar mig en stor kung Men du vet att det är sant, ärlig till hundra procent Lika sant som att dina texter bara är ett stort pundarskämt Det är härligt att förnedra dig och sen tapetsera dig Du tycker texten är så bra att du bara vill hedra mig Vanhedra mig? Haha, mannen vilket pissförsök Men seriöst, slicka mina skor istället för min röv Du kallar mig thug? Jag kan ju bli en för din skull Drar fram en AK5:a och bara skjuter ner din grupp Gör Enköping till en cool stad, för där så gott som bor jag Tar en hög dynamit och spränger din bostad Med stil och finess glider jag förbi lätt, min vän Stannar till, pekar finger och fortsätter sen igen
T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som skriver texter som en gud Som hemsöker ditt hem... Och som går hem med din brud T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som bränner upp skägget på tomten Som tar din flickvän... Och som sen fortsätter mot horisonten T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som alltid har en cool idé Som äger hela världen... Som spränger hela vårt solsystem T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som får motion av att slappa Som bryter av svärden... Och som fortsätter att rappa
Texterna är så bra att man kan kalla det ett under Knäcker dig på två, tre, fyra fem sekunder Jag är unik och ingen jävla cash-bling-whore "ÖÖÖH, GANGSTER!" Slash ignore Du tycker jag är sämst, ful, störd, än sen då? Spela roll vad du tycker, får vänner ändå Skriver texter för LC, och dom rockar fett Jag svävar runt ondskefullt som Boba Fett Jag krossar dig som en liten skitmodell Du snackar skit på MSN men vågar inte tjafsa IRL Du får en smäll, jag har JMan med mig, man Så håll bara tyst, din patetiska fjant När jag går förbi så är det Liemannen som passerar Jajjemen, det är döden som dom trakasserar För det är T.J.I.P.P.Y Som är helt jävla fucking CP-dryg
T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som är en jävla stjärnmutant Yes, han är här igen... Killen som skjuter ut din hjärnsubstans T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som tar nya dödande tag Hatar hela världen... Och som skär upp dig på din födelsedag T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som stoppar ditt hjärtas slag Yes, han kallas även... Smärtans barn! T.J.I.P.P.Y Yeah, han är den... Som kallar sig själv för Lord Negativ Och med J-Mannen Rappar han om Enköpingsliv!
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|