Har du glömt mig!
Hatar att du aldrig mer har tid med mig, Att jag aldrig får något tillbaka, När jag säger att jag älskar dig, Jag kommer vakna här utan dig men de är okej, För känslorna är döda, Rosorna jag fick av dig var svarta och inte röda, Jag fortsätter mitt liv som inget hänt, Jag tänker tillbaka på all smärta jag känt, Att du bara skitit i mig är något jag inte förstår, Att du bara sluta fråga hur jag mår, Att du inte bryr dig när jag gråter längre, Du fattar inte att allt de bara gör mig sämre, Förut var vi som bästa vänner så gott som ihop, Men när vi möttes när du va med dina vänner, var frågan jag fick vem är hon, Ska vi låtsas att ingenting hände, Men de var då allting vände, Jag sluta lita på dig och tro på dina ord, För de kändes som allt redan gjorts,
Jag har haft lust att falla ihop förut, Men du har hjläpt mig så all skit tagit slut, Du var den som lyste upp min dag, Lika mycket som jag aldrig var glad,
Älskar dig verkligen men inte känna såhär, Jag vet att vi inte kommer mer vara vänner tyvärr, För jag vill du ska förstå, att de va ju vi två, Men du bara dissar och de är nåt du inte förstår, För när jag ser dig krama henne vill jag gråta, Jag vill komma fram och fråga, jag vill men inte vågar, Fattar inte varför du gör så efter allt vi gått igenom, Men när du är med dina vänner vem är hon enligt dom, Du vågar inte berätta vem jag e, jag förstår att du skämms med, Jag vill ändå inte att du hittar på, för all skit du får mig att må, Är du skyldig mig en ursäkt ett förlåt, Men du säger de så komplicerat och svårt, Kommer ihåg när vi skratta tillsammans, Kommer ihåg då vi älska varandra, Du väljer alltid bort mig, och jag vet att du inte menar, Men så som du lägger upp de vill jag bara döda dig med stenar,
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
|