Kjelle - blickar upp
Jag vill bara tacka för att med dig jag fick vara här i världen säga tack för allt vi gjort allt under färden men nu blir det för mig att åka tillbaka in i misären bara gömma mig för mina vänner och för alla som inte vet hur jag känner nu jag sitter här och sprider sorg nu undrar jag har jag någonsin haft non kontroll. men måste lova mig själv att inte blicka tillbaka för det är med dig jag kommer att börja sakna för mig var du allt bara en dröm kanske dags för mig att börja vakna. för tiderna är borta och jag gråter ganska ofta men det är väl bara att börja tänka om med en kniv tvärsigenom hjärtat så lider jag men det är med detta som jag får ta med en nypa varje dag som är mitt kärleks behag.
ref
Jag blickar upp mot solen som skiner tänker tillbaka på dina miner på alla goda tider vi hade med varandra gå inte snälla johanna stanna
Jag blickar upp mot solen som skiner tänker tillbaka på dina miner på alla goda tider vi hade med varandra gå inte snälla johanna stanna
ver2 Jag vet att vissa saker varit kompliserade men jag säger förlåt johanna åh jag menar det. men du ska veta jag älskar dig vad du än säger.
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
|