Röda Ögon - DizZzzEn till en lärare för typ 1½ år sen :P
Du tror fan att du är alla elevers pappa om du bara visste va din frus blygläppar är slappa jag var nyss där å tryckte henne med min kuk hon sa din kuk va så liten att hon trodde du va sjuk du springer runt och säger åt mej va jag ska göra skriker i mitt öra komma här och förstöra får se va du säger när din bil är sprängd din mamma är hängd och din frus fitta är stängd efter hon fått smaka på en riktig orgasm hon sa fan att jag var den bästa hon haft vill hon aldrig mer kännna av din lille snutt dina löjliga sexlekar där du är uklädd till lille skutt du springer runt och skämtar tror att du är omtyckt men det dom skrattar åt är att du av din farsa blivit tryckt du är bara rädd för att erkänna att du gillar häck att du bara var 8 år när din egen häck blev spräckt
sista gången som jag var ensam med den du kallar fru ja vill du veta så knullar jag henne i detta nu hon stönar och skriker värre än någon som jag hört nu är köttet mört räkna med att det är kört du kommer aldrig mer att kunna komma till varje gång du försöker säger hon att hon inte vill är man en sån ful jävel och tror att man bestämmer är detta sånt som händer allt detta stämmer du är nog den största bögen som vandrar på denna jord sanna min ord du kommer aldrig någon vatt hoppas du förstod jag ska spränga din bil å våldta din mamma jag är här för att stanna drick mitt piss ur en kanna flörtar med varje ung pojke som du ser står där och ler men fatta han dej aldrig ger ett enda litet skit fan så stäng igen din trut jag ska hem och fixa en kanon och ladda den med krut spränga bort din fula skalle från din spinkiga kropp när jag väl har börjat kan ingen jävel på mej få stopp
kan du förklara vem du tror att du är som springer runt säger åt alla va dom ska göra och bara snacka strunt ingen bryr sej om vad du har att säga i vilket fall din jobbiga röst låtter som en jobbg knall din gayiga pose är det värsta som jag sett i mitt liv du startar massa kiv vafan det är inte mitt fel du har hiv du springer runt och jagar alla elever som besatt jag svär jag får fnatt ska fan spränga din katt du ligger å knullar dej själv inne på ditt kontor käkar lite snor tänker på alla dina horor din mamma, din fru dina systrar och din hund du skiter i va det är bara du får knulla en stund kan fan inte vara lätt när man ser ut som du gör spinkig med dålig hålning och alla tror du är bög men nu ska jag sluta dissa dej mer innan du börja gråta det är inte jag som behöver någon människa förlåta för att jag är ful, trög, stöd och helt lost så spinkig som du är du borde ändra din kost nu säger jag tack och hej för den här gången men nästa gång du jävlas kom ihåg den här sången
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
|