Röda Ögon - DizZzzEn till en lärare för typ 1½ år sen :P Du tror fan att du är alla elevers pappaom du bara visste va din frus blygläppar är slappajag var nyss där å tryckte henne med min kukhon sa din kuk va så liten att hon trodde du va sjukdu springer runt och säger åt mej va jag ska göraskriker i mitt öra komma här och förstörafår se va du säger när din bil är sprängddin mamma är hängd och din frus fitta är stängdefter hon fått smaka på en riktig orgasmhon sa fan att jag var den bästa hon haftvill hon aldrig mer kännna av din lille snuttdina löjliga sexlekar där du är uklädd till lille skuttdu springer runt och skämtar tror att du är omtycktmen det dom skrattar åt är att du av din farsa blivit trycktdu är bara rädd för att erkänna att du gillar häckatt du bara var 8 år när din egen häck blev spräcktsista gången som jag var ensam med den du kallar fruja vill du veta så knullar jag henne i detta nuhon stönar och skriker värre än någon som jag hörtnu är köttet mört räkna med att det är körtdu kommer aldrig mer att kunna komma tillvarje gång du försöker säger hon att hon inte villär man en sån ful jävel och tror att man bestämmerär detta sånt som händer allt detta stämmerdu är nog den största bögen som vandrar på denna jordsanna min ord du kommer aldrig någon vatt hoppas du förstodjag ska spränga din bil å våldta din mammajag är här för att stanna drick mitt piss ur en kannaflörtar med varje ung pojke som du serstår där och ler men fatta han dej aldrig gerett enda litet skit fan så stäng igen din trutjag ska hem och fixa en kanon och ladda den med krutspränga bort din fula skalle från din spinkiga kroppnär jag väl har börjat kan ingen jävel på mej få stoppkan du förklara vem du tror att du är som springer runtsäger åt alla va dom ska göra och bara snacka struntingen bryr sej om vad du har att säga i vilket falldin jobbiga röst låtter som en jobbg knalldin gayiga pose är det värsta som jag sett i mitt livdu startar massa kiv vafan det är inte mitt fel du har hivdu springer runt och jagar alla elever som besattjag svär jag får fnatt ska fan spränga din kattdu ligger å knullar dej själv inne på ditt kontorkäkar lite snor tänker på alla dina horordin mamma, din fru dina systrar och din hunddu skiter i va det är bara du får knulla en stundkan fan inte vara lätt när man ser ut som du görspinkig med dålig hålning och alla tror du är bögmen nu ska jag sluta dissa dej mer innan du börja gråtadet är inte jag som behöver någon människa förlåtaför att jag är ful, trög, stöd och helt lostså spinkig som du är du borde ändra din kostnu säger jag tack och hej för den här gångenmen nästa gång du jävlas kom ihåg den här sången