Devilmycry - Jag pallar inte mer Du var mitt allt, du var den som fick mig o le du var den som fick mig att hålla borta från problemkonstigt nog är det du som drar in mig i sorgdu kastar skit efter skit, är jag din papperskorgJag orkar inte mer, nu vill jag rensa allting för jag vill inte ta emot ditt skit och ja talar sanningjag behandlar dig som en ängel, jag behandlar dig braOch sen blir du missnöjd och det får mig att bli svagVad ska jag göra frågar jag mig varje dag men nu tror jag att jag har kommit fram med något svar...Jag pallar inte merjag vill bara rymma härifrånjag tittar bara neroch tänker att det är svårtJag pallar inte mervill bara rymma härifrånjag tittar bara ner och tänker att det är svårtsvårt att säga ordet som jag vill komma fram tillmen tyvärr baby jag vill inte hadig kvar i mitt livJag mår så jävla dåligt, har aldrig mått sämredu är så javla kall mot mig och jag behöver mer värmeJag är som din luft som du inte kan se eller kännaNu för tiden i din närhet känner ja mig inte ens hemmaDu har förändrats med tiden, du är inte den gamla deryadu är den som nu bara är ute efter att krossa mitt hjärtamedans jag lider, är du med andra folk och skrattarsåren de svider, men du väljer att vara med de andradu glömmer bort mig totalt och bryr dig inte allsmen nu vet jag vem du är , du är bara så jävla falskJag pallar inte mervill bara rymma härifrånjag tittar bara neroch tänker att det är svårtjag pallar inte mervill bara rymma härifrånjag tittar bara neroch tänker det är svårtsvårt att säga ordet som jag vill komma fram tillmen tyvärr baby, jag vill inte ha dig kvar i mitt liv....peace out folket..!