Caesar - Och alla...
Jag använder gamla filosofer för att få dig att gå i grund 332 före kristus hade Aristotle redan fattat att jorden är rund Och en del av kyrkans män tror fortfarande att jorden är platt På medeltiden snodde dom vetenskapens bevis i mörkrets natt Renässansens slut blev kyrkans seger och förnuftets undergång Romantikens uppgång och kyrkan gick återigen i guds hyllningssång Gud är något för enkla män att avguda och stora män att använda Kyrkan = pengar i stora mängder, så håll invånarnas ögon stängda Skräm skiten ur små barn så att de för evigt kommer blunda Berätta historier om häxor från blåkulla som knullar och äter ungar Visa målade bilder från helvetet där människor är i för evig plåga Hjärntvätta dem så de aldrig kan förfråga, håll dem instängda i en låda! Gör dem olyckliga och säg sen att bara gud kan göra dem glada igen Säg att synd är din värsta fiende och att du måste hålla dig borta från den Säg att Jesus Kristus är din bäste vän och att gud är i dig Herregud fan vad jag hatar dig!
Och alla som är hjärntvättade och tycker mitt budskap suger kuk Säger, jag ska slå dig så hårt mot din buk att inälvorna rinner ut Och alla som är vidsynta och tycker att allt ska bli ifrågasatt... Säger, jag tycker inte om det nyss sa och försöker sen förklara allt
Jag använder min uppfattning om vad som är rätt och fel Vi blir utsatta för dubbelmoral förräns vi ens kan torka våran bakdel Det började med att kristna spottade ut inget sex före äktenskap Ett budskap som strider mot hela mitt och ditt släktskap Eften en tid gick män ifrån den men kvinnor blev tvungna att hålla i den Så tills slut fick en tjej inte knulla om hon inte hade en pojkvän Men en man som strulade runt blev en normal svensk invånare Medans en kvinna blev kallad hora och behandlad som en bankrånare En kille som frågar, "Vill du se mig runka i cam?" är kåt som fan Om en tjej säger "Ja!" får hon en kommentar, "Du är en liten hora va?" Jag är trött på alla dessa blinda inbillningar och grilningar Och inte bara för att tjejer skulle bli lika lätta som tonårskillar Det här hände ca 50 år sen men sex debatten har stannat Ge mig tre enorma önskningar som Aladins anden i lampan Religionens undergång, sex jämställdhet och att prostitution legaliseras Skit i pengar, det får jag när jag dikterar allt jag observerar
Och alla som är hjärntvättade och tycker mitt budskap suger kuk Säger, jag ska slå dig så hårt mot din buk att inälvorna rinner ut Och alla som är vidsynta och tycker att allt ska bli ifrågasatt... Säger, jag tycker inte om det nyss har sagt och försöker sen förklara allt
Den 1 januari 99 förbjöds köp av sex i den svenska riksdagen Motiveringen finns i utredningen Könshandeln, skadligt för samhällsmoralen Psykiska störningar och ofta missbrukare av narkotika eller alkohol Men utredningen är begränsad till kvinnorna på gatornas bakvrå Kvinnorna har ingen självrespekt och har fått en dålig start på livet Alla synpunkter
You keep believing, I'll keep evolving
|