Rapdude - Köpa Min Fru 2
Intro: Kvinna sökes ... Jag är en man på 19år som vill ha lite sällskap. Har tidigare haft brevvänner, lossasvänner och internetdejtat.. Nu söker jag efter ett stadigt förhållande i verkligheten... Är du intreserad så ring mej på nr: 0762339231 Vers1; Betalar hundra spänn i månan som medlem på en singelsajt *Vill du gå på dejt med mej?* Men frågan leder ingenstans På min presentation står det att jag gillar cider och bläckfisk Jag gillar skidor och skräckfilm och att jag lider av sexbrist Söker en kvinna... Som gillar mysiga kvällar med strypsex En tjej med äckliga blygläppar som inte tänker på myskväll Fick ett svar från en tjej som hade regler från första dejten "Inget sex eller blowjobs" Då behöver du inte öppna käften?! Vi prata i telefon och hon berätta om män och sina sömnproblem Och bestämde en dejt utan att jag fick veta hennes bröststorlek Det skulle bli en romantisk kväll med levande ljus & beställd mat Köpte blommor och rosor och la en våldtäktsdrog i hennes glas När vi låg i min säng band hon fast mej och börja suga mitt könshår Satt på mej ögonbindel tills jag kände hennes jävla kuk i mitt rövhål Hon var en Ladyboy..?! Jag råka döda min fru Men vafaan skitsamma man kan ju köpa en ny
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
hahaha XD du blir bara sjukare och sjukare rapdude vilken brud handlar det här om då? ;D keep it up
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
När vi låg i min säng band hon fast mej och börja suga mitt könshår Satt på mej ögonbindel tills jag kände hennes jävla kuk i mitt rövhål HAHAHAHAHAHA FAN VA KLOCKREN! sitter o asflabbar. skit härlig text
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lite mycket våldtäktstexter på senare tid om man frågar mig...
Gilla dina rim men tkr fan denna va bättre än förra köpa min fru. Men det är fint shit endå Vi prata i telefon och hon berätta om män och sina sömnproblem Och bestämde en dejt utan att jag fick veta hennes bröststorlek Haha skönaste När vi låg i min säng band hon fast mej och börja suga mitt könshår Satt på mej ögonbindel tills jag kände hennes jävla kuk i mitt rövhål HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH omg fett skön text
Geni
"Inget sex eller blowjobs" Då behöver du inte öppna käften?! - Haha wooord!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
spades_joola ; - Sjukare? Det måste vara weedet.
hansomknarkar ; - Ett gott skratt förlänger livet haha. Raymo ; - Hellre det än massa lovesongs.
Padawon ; - Är mer nöjd över den första delen som jag skrev för 2år sen.
GhostfaceKillah ;
- Haha word på dej!
Moderator
2008-04-13 20:29
Din sjuka jävel.... Fett skön text... lite läskig men jag gillar den!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Nice! rolig text med fina rim fast suga mitt könshår kändes lite krystat ..men raderna blev ju roliga ändå=) peace
---------Reklamplats---------
haha mannnen..some seriöst sickt shit..kommer alltid älskar dina texter och din musik..speciellt den här sorten haha fan mannen..ska du spela in den?
http://www.myspace.com/noodlestyle
bajsisse X0 ; - Klart att jag är PiggetyPlong.
Trixig-person3 F11 ; - Det finns åldersgräns på mina texter.. Man måste vara byxmyndig så pys iväg.
Beskeen ; - Kul att du gillar, tråkigt att du inte älskar. mr_noodle P19 ; - Tror inte jag ska spela in den här.. Den är inte anpassad efter nåt beatz.. skrev bara ner mina dagliga tankar.
haha skitkul:D fan jag vill se den första för denna va riktigt skoj faktiskt :) kul att du droppar, meeer tack :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Det är rätt soft faktiskt, du har blivit bättre.. Tror dock du kunde slipat lite mer på den.. - Fortsätt skriv!
be the change
Trixan P18 ; - Kanske lägger upp den gammla här på whoa igen.JackVegas- P21 ; - Det är sant, skulle kunna finslipat den rätt mycket. Men kul att du gillar.
hahaha sick bastard (tror dock att del 1 var ännu sjukare, hahaha) skulle egentligen kunna posta hela texten, för den är så jävla underhållande, allting, but mina favoriter var nog ändå;Söker en kvinna... Som gillar mysiga kvällar med strypsex En tjej med äckliga blygläppar som inte tänker på myskväll Fick ett svar från en tjej som hade regler från första dejten "Inget sex eller blowjobs" Då behöver du inte öppna käften?! - Hahaha, det föll mig i smaken, så att säga droppa oftare
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
SIMPO ; - Tack Simpo haha.. kul som faan att du fortfarande checkar in mina texter =) Kommer nog inte droppa så mycket mer på whoa.. Inga texter iallafall men det får vi se hur det bli av.. "Rapdude - Köpa Min Fru" (Första delen) dyker upp i veckan för den som vill läsa det.
Haha, you sick fuck. I dig it, haha! Inledningen är nice, låter riktigt desperat, hähä..Söker en kvinna... Som gillar mysiga kvällar med strypsex En tjej med äckliga blygläppar som inte tänker på myskväll Fick ett svar från en tjej som hade regler från första dejten "Inget sex eller blowjobs" Då behöver du inte öppna käften?! - haha, beutiful!När vi låg i min säng band hon fast mej och börja suga mitt könshår Satt på mej ögonbindel tills jag kände hennes jävla kuk i mitt rövhål - Haha, riktigt vidrigt, usch. Haha, men fortfarande kul, dock! Min typ av texter det här, keep on postin' ya shit!!
dirty_flowetry P19 ; - Kul att du tittade in och ännu roligare att du gillade =) Bara en sak... Ingenting är för vidrigt i Rapdudes texter ;)
Söker en kvinna... Som gillar mysiga kvällar med strypsex En tjej med äckliga blygläppar som inte tänker på myskväll Fick ett svar från en tjej som hade regler från första dejten "Inget sex eller blowjobs" Då behöver du inte öppna käften?! Haha! Fett!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
Klockren rakt igenom, Fiffaaan, hitta på en vers till och refräng och recca förfan !:D
Stunner aka Antwaan
HAHAH SJUKT NICE(Y)
www.myspace.com/segbeone
haha sjukt jävla rolig text i slutet asså. hahahha!
allt jag lever för är att se dig död.
haha inte ofta jag orkar komentera här men kompis denna va riktigt cool! haha bra rim, finns inget att klaga på! om du rappar borde du fan kicka den :) //Oneunder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Quken P18 ; - Tjockt att du tycker det är fett.Stunner P14 ; - Kanske i framtiden, kul att du diggade. ädel P17 ; - Tummen upp på mej. Rorikock P19 ; - Tänk om texten e verklighetsbaserad då haha.drezaz P18 ; - Tror jag minns det från SVU-tiden, känner igen namnet. Kul att du titta in.
dede P17 ; - Kul att du gillade. Tid att lämna plats åt andra texter.Nu Låter Vi Tråden Dö Ut.
Producent
2008-04-17 16:17
Tycker du fick till det på vissa ställen."Inget sex eller blowjobs" Då behöver du inte öppna käften?! - Haha! Rader man kan tolka på flera sätt är balla! Schysst rimmat och nice skrivet overall. Och jo, du är en sjuk jävel!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jotohananen P17 - Tack för kommentarer, uppskattas Joto =)
Moderator
2008-04-23 15:56
Du rapdude de står att du är flicka på din press stämmer det?
Rapdude F19 ??
Ähm de verkar inte stämma ihop så bra med texten!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Diggade allt förutom när det visade sig att "hon" hade kuk... Då blev det inte roligt mer ;)
Trixig-person3 F11 - Haha jag är en ladyboy.Ch1ll P16 - Kul att di tittade in mannen. Tack för din komment.
Underbar, grym och ännu bäst
NoLL GraviTaTion