I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lost Coast - LC vs. Världen

Vår Hiphop - Lyricism

   

2008-04-13 14:46

Lost Coast - LC vs. Världen

TjippY feat. JManLC vs. Världen  Jag laddar min mick med dödliga disskulorSkjuter er med ord tills ni blir färgglada som diskokulor Skiter i alla jävla trista budordFör jag skapar egna, genom sönderfistade bulor  JMan bär runt på svärd, större än blåvalarKommer dissa skiten ur dig tills jag åtalasJag och Tjippan är tjafsiga bråkstakarVi slåss med ord, man kan säga att vi dödstalar  Vi ylar mot månen, typ som varulvarFolk njuter av texten, som om jag pratknullarTalar i gåtor, för att ni ska undraDet är vi mot världen och vi vägrar att förlora  Hora, jag säger precis vad jag villJag kan nå dig överallt, typ som telepatiMina ord förföljer dig i hela ditt livJag är Döden själv, du är Cruella De Vill  Vi har skills, du har en redan beställd gravMed ett sånt här beat, hade du väntat dig en snäll rad?Kickar dig till Belgrad, efter att du förnedratsJag vill inte verka elak, men då kan du dö sedan  Vi kör med freebeats och kass ljudkvalitéSjuk talang med sjuk manlighetDin brud står där, hur het som helstJag tar ’na från båda håll som en smällkaramell  LC, det är vi mot världen, vi mot allaVi påbörjar färden, musiken kallarLC röjer undan er om ni försöker stoppa ossFör du står helt still som om du hade soppatorsk   Du kommer aldrig nånstans med den där keffa stilenSeriöst mannen, du låter helt jävla efterbliven Jag spelar inte gangsta, jag bara spelar rapgodDet som händer när du är arg är att du aktiverar caps lock   Du besöker Kusten, och du drunknar i sjönJag trycker ner din brud och runkar i hennes munNär jag dissat denna värld som kastar skit över enSka jag till helvetet där jag dissar sönder Djävulen  För vi är här igen, och vi går emot jordenSom en bebis som skapats utan en livmoderTrampar ni på oss sprängs vi som landminorOch vi slår fullkomligt sönder era framsidor   Fattar du inte dissen måste du vara helt trögAnvänder dig som bete på mitt metspöDu är bara en ”kinda rapper” som MarkoolioDu tror att du är stark, men du är inte stor i ord  LC, det är vi mot världen, vi mot allaVi påbörjar färden, musiken kallarLC röjer undan er om ni försöker stoppa ossFör du står helt still som om du hade soppatorsk

Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!