App - En snabb version av en raplektion i form av en nattsession
Raggningsrepliker, jo visst har jag koll på dom "Hörru bruden, luktar den här trasan kloroform?" så jag får alla tjejer på fall, som snubbeltråd mot benen medans du får nobben av apan på djungelvrålpaketen påtal om tjejer, minns du det dåd jag begick när jag bröt mig in hos din sovande bitch lade en magnet under täcket ställde mig över henne, och tappade en låda bestick för att sedan skrika "OJDÅ, JAG RÅKADE VISST!" du vet att min motherfucking text ...är motherfucking bra även när jag skriver som motherfucking quest ...och motherfucking marv För du kan sitta på ditt pojkrum, med både sprit och brass jag kommer riva ner dina Ken Ring-affischer...and beat yo ass Eh, låt oss bli allvarliga, ni är ett band galningar som borde hålla käften innan jag ersätter eran solkräm med ämnen som är brandfarliga Stämmer upp till kampsång, både du och din pissidol kan bli upphängda i en flaggstång med fisketråd du drömmer om att rappa på världscener när du haschar i rännstenen Industrin rör sig framåt i 120 och du backar i vägrenen så sluta söva folk med texter om att röka holk för att sen uppa skiten femtio gånger för att du söker props Du saknar självinsikt,inse, din text suger "Själv tycker jag att den är skapligt bra" Men får inget annan än fem kulor som ryssarna i stalingrad Och ser jag en pissrappare skriva "CHEA!" en gång till kommer jag ladda om och skjuta fem skott till...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|