En Ängels Svek
sötnos, du var min änglavakt men du bara försvann så jävla snabbt du är skepnaden som äntligen tog form i mina drömmar du gav mej livslusten tillbaks du är allt jag har önskat så hur kan du tro att jag bara skulle kunna glömma jag saknar när dina små fingrar söker sej till mina jag satte inget över dej och nu är du kall som en istapp trodde aldrig att du av alla skulle börja skita i vilket allt ja ville var komma hem till dej men de blir spriten o de pisset du måste tro mej, med dej kände ja mej ente lika ensam trodde aldrig du skulle göra såhär och bara vända bara en ängel kan le som du, fuck, borde jag be till gud, hoppas att han ser mej nu du sa att du alltid tänkte på mej när ja satt på anstalt efter all skit jag vatt igenom så vet jag att ja älskar dej och ingen annan de var bara du som kunde flamma upp mina känsler fan min mobil e så jävla tyst, saknar verkligen alla sms du sände jag behöver verkligen all den kärlek som du skänkte jag lever alltid i mitt förflutna, ser ingen framtid men du hjälpte mej se fram så du finns i mitt hjärta för alltid jag kommer alltid finnas för dej tills jag ligger i graven vi kanske ente va skrivna i stjärnorna men nu är du skriven i mina rader fuck de e så tomt........ Du är verkligen mitt allt....................
Ever since the moment I was born, I've been dying.
|