Okej, jag blev grymt förvånad när jag läste detta... ...För dom tre första raderna gav mig en falsk bild om att resten av texten skulle vara en "jag vill sluta punda men kan inte"-text. Men sen när det visade sig vara en "jag munknullar dig och leker gangster"-text blev jag besviken. För ialf jag vill inte läsa om varken sagge eller spliffar. Vad som är negativt med den här texten är enligt mig själva grejen, varför skriva om att man röker på och munknullar någon? Om du lyckats få in någon form av wordplay eller punchline hade jag visserligen med stor säkerhet tyckt något annat, då det med stor säkerhet hade varit roligt att läsa då. Vad som är positivt med den här texten är att den ändå är bättre än mer än 50% av vad som droppas i det här forumet, varesig den var snabbskriven eller ej. Men vad du borde tänka på är skriva någonting som i första hand hänger ihop. Nu var det här visserligen bara en snabbskriven bajssession, men ändå. Du kan nog träna lite på rimmen, försök att trycka in någon rolig wordplay eller punchline lite här och där också! Du charmade tyvärr inte mig med den här :( Fortsätt skriv!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold