Änglar finns i himlen JAG har skrivit :jag lyfter från marken och lämnar våran jordtill en sagoplats i himlen där änglarna boren underbar känsla att flyga över haven underbar känsla att ha det underbartjag lägger en tanke på änglarna härsom har lämnat jorden och håller massa kärjag kan inte förstå hur det skulle kännasatt en dag vara borta och aldrig mer nämnassom snö från lavin stenras från bergvill jag måla om världen och göra den till färgså alla kan va glada och krig skulle bli fredkärleken på topp och aldrig något svekså folket i världen lyssna och njutvi ska starta om livet inte få det som förutså nu tackar jag för mig hoppas ni har lyssnatbugar och bockar kramar och kyssarrefx2:lyfta från marken, sväva långt borttill himmelens rike där allting är blåttdela mina tankar med änglarna därfå ut vad jag känner och vad jag håller kärMAJKEL har skrivit :känner såhär, när jag vaknar upp på morgonenja nu är jag tillbaks, på rätt stig igenni lyssnar på majk, som är änglarnas vänälskar den känslan jag är kung över himmelensaknar en tid, man va liten och finmen lever i frid, med mina vänner brevid"änglarna vakar över oss två"har en tung känsla, för de som är i de blåvill resa mig upp och finna en vägkänslor ger upp, men vill vinna de härjag vill flyga över världen, se va som händerfolk som försvinner från mina egna händerm-a-j-k-e--lkillen som inte vet vad han vill mentackar endå, drar iväg en stundhej då, ajö, slumrar till i en djup sömn
Freesh. fortsätt så.