Spajk - Röka marijuana och åka rutshkana
om livet var en lek och du var tärningen så skulle jag pussa dig för turens skull och rulla dig på bordet och hoppas på sex För likt kungen av monopol äger jag alla gater i staden och valsar fram som en dans på roser,,, på alla gater i staden Och sedan så Fimpar jag spliffen för att sedan käka upp den Jag blir galen och greppar sprej burken Och klottrar mina rader på din husfasad det blir polis pådrag men nu är det så att jag- Är bror med rambo och killbill är min sambo men NU är det så att jag skiter i avancerade rim, det blir bara misslyckade försök antingen långsökt, eller aningen pårökt, eller fukkade som bög pök så jag chillar en stund och hittar min sopsäck med marijuana kom som en smäll för mig ungefär som för en skjutbana jag fick pirret i magen likt att vara liten och åka rutshkana så jag söker i grön dimma.. för att sedan upptäcka att det var bara din fis, sökandet får för denna gången räcka
mina texter får lida av min sömnbrist,,,,, blir seriösare nästa gång men skriv gärna några rader konstruktiv kritik ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|