Hon hälsar inte ens på mig, vilket svin inte nog med det, hon stinker billigt vin sätter på mig hundkoppel och släpar in mig i lyan jag hinner knappt komma in innan jag halkar i första spyan här har jag drömt om guld och gröna skogar men allt jag upplever är nära döden upplevelse - får passa mig noga hinner inte ens andas innan hon slog mig så hårt att trosan sprack maten väntar säger hon - det osar katt jag ursäktar mig och säger att jag bara äter frukt och växter klart jag ljuger, men det är ju jag som skriver texten jag bara skämtar för fan, vill bara leka kaxig sanningen är att hon hämtade mig på stationen i taxi Taxi, det var mer än jag föreställt mig, jävlar anamma! första gången i mitt liv att jag känner att jag vill amma min mamma hon ser bra ut trots att hon är äldre än Luthers teser och hon accepterar mig trots att jag luktar rutten eter vi stannar vid en krog där det är skratt och skönt stoj dra åt helvete!! hon kindpussar Björn Borg vem är denna kvinna, helt galet, hon är löpsedelmaterial jag baxnar, blir svimfärdig och faller kapitalt hon är kvinnan som GUD gav, hon som gör vattenpölar till hav jag pallar fan inte mer, jag är lycklig - jag smäller av Jag tackade min lyckliga stjärna att jag blev född och fick uppleva denna kvinna vid min sida, om jag vore Adam vore hon min Eva
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion