seban - skit ska skit ha [Diss svar] Som sagt battle/skryt är inte min grej, men hey!shit... dizzy är pedofil och han super ner barnen med rakvatten för att sedan runka och släppa sperman i haklappen..man borde straffa dig och alla som tat' risken så jag slår dig och gör din glasögon till kontaktlinserdu är en fejkare du är som en färgad hårtussmed en sjunkande popularitet som george bushså det här blir en bok men det blev jag som skrev slutetoch om du ska döda mig så måste du flytta dig så jag kan se ljuset!o sluta snacka om bilar du har inte nån ferrari eller renaultdet enda du har som går 0-100 skitsnabbt är en vågmina kommenterarer är inget du borde spara på minnetför när ja sa att din text va najs så va det ett aprilskämtdu borde tagga ner snacket om ditt crew, man blir urtröttsanningen är att du är som en mörkhyad emo - utstöt! shit glömde nästan bort mammadissen; det är till din mor från mig!din mamma är som burger king "have it your way"
Tycker varken du eller dizzy gjorde det så bra..denn var skön därimot "det enda du har som går 0-100 skitsnabbt är en våg" :D:D men den känns dragen.Iaf, om man ska rösta så får iaf Seban min röst.