Trixan - Min egna skräckfilm Du är fan ett mer mobbat barn än Johan Hellqvist //så därför dränker jag dig i en toalettsits //tills du dör, som Tupac and Big //o denna tortyren kallar jag för min coola skräckfilm //Ställer oss på ett hustak och kollar på //säger: "Om du nu är hipHOPPpare, hoppa då" //Okey, nu ska du faktiskt dö, bitch // Matar dej med så många cigg att de på andra sidan jordklotet dör av passiv rökning //Yes detta kallar jag en grym tortyr //ger dej LSD tills du ser en skylt som spyr //Just det, jag ger dig hallunicationer //o du är rik för allt du ärvt? Jag robbar dej på alla millioner //Vi närmar oss slutet på min egna skräckfilm //till sist anställer jag en transa åt dig som spelar lesbisk //Nej just det jag har tänkt att faktiskt ge dig efterrätten // så jag borrar ett stort hål och kastar ner dig till helvetet....Hade inget att göra så skrev en text, hoppas ni kan smila lite :P
Shoo,,, texten var nice,, tycker inte några spec rader var bäst :P det var bra overall :)..keep it up,, peace