Skäms du för mig?
Skäms du för mig?
Jag vet att du skäms för mig, så de här blir sista gången jag skriver för dig// När nån frågar om du känner mig svarar du nej, Men alla gör vi fel och ångrar sig// Bara de att de händer allt för ofta att du inte vet vem jag e, undrar fall de är riktig kärlek// Du säger att du älskar mig och aldrig skulle ta de som nån lek, men varför alla dessa svek// Är vi ett par på låtsas för när du är med dina vänner, finns vi inte mer// Och jag vet inte fall de är kärlek jag längre känner, För jag blir inte glad när du ler// Alla har vi nog känt den här känslan, känslan av att inte betyda nåt// Ensamhet, svek, simpel lek, de är min vardag blandat med smått och gott// Varför ska du va såhär hela tiden, Jag orkar fan inte med längre och du bara skrattar// Men vad är de du skrattar åt, Att jag ibland ber om ett förlåt, eller är de något annat som jag inte fattar// När jag ser dig med dina kompisar ger du mig nonchalans, De gör att jag vill vara vara nån annanstans// För jag tänker inte ge dig en till chans, du har fått för många, sen får du skylla dig själv om du önskar att vi fortfarande fanns// Timmarna med dig har vart långa, men då visste jag inte att de var senare nåt jag skulle ångra// Älskar dig för alltid, Men hatar att spela svårfångad// Springer emot dig, Allt jag möts är en chock och ett hej, varför kan du inte sluta skämmas// Vill du att jag börjar härmas, så får du se hur de känns för mig, att aldrig våga älska dig//
Var snälla nu sista texten som jag lägger upp!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
|