Mvh - Hur går det för mig när det går för mig?
Ring ring! -Hej hej hallå, det här är Mvh o jag fick mus igår. -Det var som katten! -Men mitt pubishår har skaft sen natten Subba! Fuck it
Jag ville vinna Raw lyrics Men åkte ut mot Kammel För att jag rimmar för mycket?
När jag läser lyrics så mynnar det ut i avsky För den som rimmar i på y kan ta o suga av mig Nej, jag vet, det där rimmar inte alls Fast mitt shit är ändå stenhårt som billig indica Men är din shit sick? ren hypokondri! Ni är fyllda med skit, allt är mytomani För seriöst, kan ni vara ödmjuka? Det ni har sagt kan ni dra tillbaka som förhudar Hela forumet är typ lek o stoj, bygg en legoborg! Fast jag ska få mitt genombrott genom brott Så ville du se en rimstruktur som är sinnesjuk? Ha, du har inget val som en diktatur! Ikväll blir det kul med holk, ska inte bjuda nån Fast du får inte ens rulla med oss på julafton Så peace bitches, tänder på!(tandkött, eller?) Men vad kommer efter MVG, tänk på det, MVH.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|