Caesar - Hjärntvättade sen våran födsel
Jag använder min uppfattning om vad som är rätt och fel Vi blir utsatta för dubbelmoral förräns vi ens kan torka våran bakdel Det började med att kristna spottade ut inget sex före äktenskap Ett budskap som strider mot hela mitt och ditt släktskap Tills slut gick män ifrån den men kvinnor blev tvungna att hålla i den Så tills slut fick en tjej inte knulla om hon inte hade en pojkvän Men en man som knullade runt blev en normal svensk invånare Medans en kvinna blev kallad hora och behandlad som en bankrånare En kille som frågar, "Vill du se mig runka i cam?" är kåt som fan Om en tjej säger "Ja!" får hon en kommentar, "Du är en liten hora va?" Trött på detta som folk som inte gillar mina grillade kyckling vingar Och inte bara för att tjejer skulle bli lika lätta som tonårskillar ...Det här hände ca 50 år sen men sex debatten har stannat Ge mig tre enorma önskningar som Aladins anden i lampan Religionens undergång, sex jämnlikhet och att prostitution legaliseras Skit i pengar, det får jag i och med att jag dikterar allt jag observerar
Skulle uppskatta kritik :(
You keep believing, I'll keep evolving
|