danne - Försök till ord-lekar.....
" I världen vi lever i, det vi finner mening i Minnen finns här, så som besvären att vara kär Inkopplade till systemet, lyriken ner till musiken Sedan ut till publiken....... sug mig? "
* hahaha, okej vi tar det från början va *
Okej jag är som underlivet du vill röra vid mig Men vi kanske ska börja med att säga hej? *hej* Okej söndra dig nu, varför skulle jag ens bry mig? Sniffa det där röda, var säker på att du dör sen För jag tänker sitta här och röka, föröka, fan snackar du om att söka? Skär en lök iställe Jag skriver väll säkert vettiga texter, om hur livet är i köket * haha * Kalla mig inte bög för det, för jag ger och du tar Då var den saken klar? eller hur? - ah Jag är ju som en trollkarl, går fram och inleder, gör en avmanöver, tar över - sen prestige * ahwiee* Jag sicksackar mellan raderna, hoppar över Leker med rimschemat, problemiserat Men helt kontrollerat, verb-lekar, ni är veka Försöker ni hänga med, jag säger bara - lägg ner Det här är svensk hiphop, lyriker som skriver skit Förresten, ska nog presentera mig, danne här Nej inte "big danne" från snook, vet killen ens vad han säger? Killen är ju svin liten? Nej jag menar inget illa Men du hade kunnat vara en kvinna - * hihi * Och ärligt talat, då hade jag velat ha dig, jag bjöd på den gratis Så säg tack slyna, be en bön på alla fyra Säger tack till dom som kan skriva på riktigt, MBMA Organism och afasi ni får en att vilja skriva vidare Till alla er idlande rappare som vet att ni kan spitta musik -SKRIK UT Det här är ett försök till ord-lekar!
Mer svensk hiphop med texter som org12 tack.. peace det var allt för mig Inget illa menat mot danne heller, ont om fantasi ;d
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
|