Kvall - Låt mig vara någon annan
Ingen förstår mig, det finns inte någon som tröstar för jag är en stängd bok som inte går att öppna men jag har förstått att mina sidor har ett slut och att min författare inte var jag eller du..
Ödet skapar min karta och ödet får nys om vägen och jag tvingas följa efter utan någon syl i vädret men det är inte enkelt när man saknar sin livslust för en ständig smärta får en säga fel saker på impuls
Jag tycks förstöra allt just när jag närmar mig målet för jag vänder på klacken och blir plötsligt blind och i dom närmaste åren ska jag förtränga de såren, för trots att jag vände så kommer jag inte glömma din blick
Att relationer har sitt pris syns från alla jävla episoder i mitt liv då depressioner tog min tid för varje gång tjejen drar och sista tåget har gått står jag kvar på stationen med många frågor om oss Men jag vet vad jag vill - kom tillbaka och stanna låt oss vara tillsammans och låt mig vara nån annan
Kommentera friskt!
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
|