Bdn & Patrik - Skillnaden mellan då och nu..
Patrik
Gångerna jag somnat till min femtonde ångestattack per natt. Dem gångerna har jag insett vikten av att jag ändå lär känna dig bättre för varje gång. Som vi har det nu vill jag ha det, och jag har inte lärt mig hantera lyckan för jag är inte tillräckligt van än. Därför det blir så svårt ibland, för gånger jag inte kunnat andas alls, har jag ändå lyckats drömma om en jävla lycka som ändå inte fanns. Nu finns den och du är här som min, och jag har första tjing, på att tänka på dig när det blir kallt, för då blir jag det varmaste som finns. Det är inte alla texter jag skrivit till dig eller ditt utseende som hållit mig fast. Utan det är tron på dig och mig och att kärleken kommer övervinna allt. Så jag hoppas du förstår att jag jämt tänker för mycket men aldrig för mycket på dig, för du är kärlek och får mig att må bäst.
Tack.
Bdn
det är andra gången jag sitter och lyssnar på låtar där de sjunger att du är tillbaka och jag vet att jag är mer än vad jag blivit men jag älskar dig fortfarande
jag vet inte om jag ska vara ledsen eller glad men just nu är jag glad för du är ju tillbaka igen och det är ju allt jag nånsin önskat och det viktiga är inte vart vi varit utan vart vi är påväg men and love is all I need but sex is all I get och ett litet moln är nog för att förmörka hela solen så jag är fortfarande rädd
men jag lämnar alla andra för dig nu igen så jag hoppas du inte lämnar mig igen
för ska jag vara helt ärlig har jag aldrig varit speciellt bra på det där med att komma över dig
Som sötast när jag ser dina brister.
|