Kammel - Men..
Jag har det bra men.. Allt jag ser är blodstänk på vitt badrumskakel. Skräp överallt, men inte soptunnor att slänga det i allt jag ser är; kråkor på gravstenar, nekrofili- homosexuella programledare, fula dekorativ och gråa ansikten som inte säger ett skit. Har hyfsad lön och mat i magen- men allt jag ser är blodstänk på vitt badrumskakel. Hela min existens är självdestruktiv- för min ekonomi går till hekton av weed.. Jobba äta sova, det är veckans rutin. Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. Men tur att ängeln bredvid alltid räddar mitt liv med nån sorts telepati så jag hinner veja i tid. Sitter på knä och skrubbar, ska klara av det men man får inte bort blodstänk från vitt badrumskakel.
Joo gillar det! Ligger viss teknik bakom texten, som att upprepa badrumskakel raden osv. Men bra gjort! som vanligt :)
Oj, kul att se dig skriva såhär. Du behärskar ju allt, fast det är sedan gammalt. Mycket bra text!
Som sötast när jag ser dina brister.
riktigt riktigt snyggt kammel, är sjukt imponerad faktisktmen allt jag ser är blodstänk på vitt badrumskakel. Hela min existens är självdestruktiv- för min ekonomi går till hekton av weed.. Jobba äta sova, det är veckans rutin. Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. Men tur att ängeln bredvid alltid räddar mitt liv med nån sorts telepati så jag hinner veja i tid. Sitter på knä och skrubbar, ska klara av det men man får inte bort blodstänk från vitt badrumskakel. känner igen känslan riktigt ordentligt där.. snyggt droppat holla!
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. - Så fett. Gillade det där med badrumskakel, och själva avslutet också. Mera Kammel, mera Kammel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. Men tur att ängeln bredvid alltid räddar mitt liv med nån sorts telepati så jag hinner veja i tid. Asbra!! :D
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
Jävligt fett. Gillade allting men detta var skitbra:Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. Men tur att ängeln bredvid alltid räddar mitt liv med nån sorts telepati så jag hinner veja i tid.
mitt i rökiga diskussioner där lever jag den fulaste ankungen som sen växte upp och blev en gam - Organism 12
Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. Så fett. Älskar hur använder blodstänk på vitt badrumskakel.
You keep believing, I'll keep evolving
Sjukt bra skrivet! Detta är en sida av dig du hållt ganska hemlig, men du kan mer än våldsironi!
Snyggt snyggt... Vänstertrafikraden var djävulskt nice... Och blodstänk är så jävla du.. Fan du använde rim som jag tänkte använda... men jag hade glömt bort dom ändå... kul att se dig skriva, alltid värt... Peace!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Nice text, diggar hela, den med vänstertrafik var nice! Mer av kammel!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
så jävla fint skrivet! upprepningarna va bra som fan. fina rim med ett flow som flöt asbra!:) mera av kammel tack :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
oj oj, jadu. hur fångande som helst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ser du, det var väl inte så svårt? welcome back man, gör det till en vana nu. texten är nice as usual. flyter som smör.Jobba äta sova, det är veckans rutin. Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. Men tur att ängeln bredvid alltid räddar mitt liv med nån sorts telepati så jag hinner veja i tid. - quotez!
"Joo gillar det! Ligger viss teknik bakom texten, som att upprepa badrumskakel raden osv." måste vara det bästa med tråden. Men texten var duglig
Blood on my dick or shit on my knife
Producent
2008-03-21 00:52
Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. - Dope! Du kan din shit, fortsätt så! :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
jag älskar dig. behöver inte säga mer! much luve mayne!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Lyricist
2008-03-21 01:30
Det är nice! Känns bara så bra YO!
Hela min existens är självdestruktiv- för min ekonomi går till hekton av weed.. Jobba äta sova, det är veckans rutin. Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil och inser strax därpå att vi inte har vänstertrafik.. Men tur att ängeln bredvid alltid räddar mitt liv med nån sorts telepati så jag hinner veja i tid. Sitter på knä och skrubbar, ska klara av det men man får inte bort blodstänk från vitt badrumskakel. är bra! de sex första raderna känns däremot rätt löjliga.
cool, bra laid back skryt blandat med samvets svammel. soft att du skriver igen
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
tuva novotny, jag bugar och bockyr
Riktigt grymt.. Du lyckas alltid man!Jobba äta sova, det är veckans rutin. Enkelspårig vardag, men ibland växlar jag fil
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Tung som fan, Big up!
//Crooked//
bugar och bockyr i en rutrandig rock.... y du visar din brunaste snustand för ofty.. ;)
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Kör en sista på denna om det är nån som vill läsa