TjippY & JMan - Så ni kallar oss gangsters?
TjippY & JMan Så ni kallar oss gangsters?
Så ni kallar oss gangsters, ska vi besvara snacket? Det som händer då är att verkligen blir gangsters Motherfucka! Vill du se gangsterstil, kanske? NEJ JUST DET, håll käften om ordet gangster
Många tycker att vi har potential Det är ändå rätt bra för en svensk taliban Vi håller oss till lagen, för våga åtalas Lika flippade som Donkey Kong utan sina bananas De kallar oss för gangsters, det är falsk information Lika korkat som att röka knark under operation Vill ni verkligen att vi ska svara på ryktet? Vill ni att vi ska tala, så får ni besvara mycket
Så du kallar mig gangster, din mainstreamjävel? Vill du att jag kutar runt med en deagle i näven? Vill du se bling, vill din fejja smaka på knogjärn? Nej just det, horsär, verkar som om din röst dog där Ryktet du sprider är en vit lögn som Wu-Tang Jag slog där, eller hur, trött på era rykten Vill ni att vi ska tala, så får ni besvara mycket
Så ni kallar oss gangsters, ska vi besvara snacket? Det som händer då är att verkligen blir gangsters Motherfucka! Vill du se gangsterstil, kanske? NEJ JUST DET, håll käften om ordet gangster
De kallar oss mentalt störda och galna Jag skiter it och låter långfingret tala Lackar ur när det väl går över gränsen Sårats så mycket att mina känslor tappat känseln Men än sen, nu ger jag svar på tal Sliter sönder dig fysiskt och mentalt Tiden är kommen då vi smutskastar och förtrycker Vill ni att vi ska tala, så får ni besvara mycket
Åsikter av alla – JMan är sinnesjuk Mitt stridsvrål är ett sjukt jävla tjut Jag fortsätter tills din livsglöd brunnit ut Får dig å spy upp så mycket galla att du liknar en sprutkuk Du kan aldrig fatta, du har ingen aning Hur är det är att vara ett hämndobjekt åt en galning Jag blir lycklig när jag sliter dig i stycken Vill ni att vi ska tala, så får ni besvara mycket
Det är inte jag som är kass, det är jag som är så bra att beatet hamnar i otakt!
|