Röda Ögon - Allt var så bra Storytelling, inte världens bästa rimm men tänkte mer på temat & innehållet denna gången hoppas att det tycks om & jag får lite mer creds nu. peaceDenna kommer också att reccas & reffen finns på beatet, någon som vill lägga en sista vers, bara holla.Allt var så bra, jag hade allt jag ville haÄnda tills.. den dagen du bara ville draDu bara stack, stack från denna världenDu ville inte längre andas från denna atmosfärenDu sa aldrig varför eller vad som va felJag trodde allt var bra, men nu är jag fylld med tvivelJag dränker mig själv varje kväll i mina tårarDu och jag tillsammans kommer ej få uppleva flera vårarJag vill gå vidare i livet, men något hindrar migDet finns så många andra, men jag älskar bara dig.Du har nått specielt, nått som ingen annan harSagor är bara skit, jag lever inga lyckliga darAllt började med en kyss, och utvecklades till kärlekVarför rasade allt ihop, fan det här tvär felSorliga dagar, men man får hålla sig sammanBara bita ihop, hoppas det kommer någon annanReff i beatet.Men det går inte, ditt namn står skrivet i mitt hjärtaVarje dag som går får jag bära på den smärtaSom du gav mig, sammtidigt som du lämnade mitt livIbland är det ända jag önskar att våga ta det sista klivUtför kanten av bron, ovanför all dimmaMen det går inte, tårarna får fortsätta rinnaJag backar tillbaka, och låter livet gå vidareI en ensamhet, som gör mig liggandes lidandeJag får lära mig att sluta tänka på det som var förutOch låta min kärlek till dig, få sitt eviga slutMen du finns i allt, i tankar och drömmarDu öppnar verkligen alla igentäppta sömmarSnälla kom tillbaks till mig, till denna jordDetta är helt meningslöst, men jag hoppas du hör alla mina ordför du finns där uppe i himmelen och jag kommer snart ditFör här på jorden så är allt bara skitReff i beatet.
Rätt bra story tellin'. Men som du själv sa inte så många rim & inte så avancerade rim heller :)